De levensloop van het halster van sjors
dat felle is toch wel erg fel hoor. Zo vaal ziet ehij er eens tuk beter uit. Ze mogen wel meegeven in de gebruiksaawijziing dat hij binnen de kosrtse keren vaal is en afgeeft op je paard. Je zou hem maar op je witte wedstrijd pony hebben en dan vlak voor de wedstrijd een bui, en je heb een gekleurd paard...........
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- Rosantjuh(L)banjer
dit herken ik helemaal ik heb vorig jaar ook zown halster gekocht.
Zo iets als die van sjors is die van mij ook.
Ik vond het altijd zo raar dat Alles onder de kleuren zat tot dat ik het halster beetpakte toen snapte ik het na de eerste regenbui dat het halster de kleuren los liet..
Zo iets als die van sjors is die van mij ook.
Ik vond het altijd zo raar dat Alles onder de kleuren zat tot dat ik het halster beetpakte toen snapte ik het na de eerste regenbui dat het halster de kleuren los liet..

Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Als ik m nog kan vindenjanna schreef:Annabel zou er eigenlijk een foto erbij moeten zetten van hoe haar halster er nu uit ziet. Precies zo ongeveer!

Geluk is de vrucht van intens werk
Wie had hem toch om met de proeven.. Ik denk van Asta..
Hij heeft nog wel iets kleur, maar het ergste is eraf..
Maar verder is het wel een goed sterk halster, hij is nog niet kapot geweest en dat zegt erg veel over een halster dat bij Bart in gebruik is..
Hij heeft nog wel iets kleur, maar het ergste is eraf..
Maar verder is het wel een goed sterk halster, hij is nog niet kapot geweest en dat zegt erg veel over een halster dat bij Bart in gebruik is..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Unica & Tira
- Contacteer: