Tea weer thuis..
Tea weer thuis..
Vandaag hoefde mijn vader niet te werken, dus konden we Tea ophalen..
Snel alle spullen in de auto gepropt, Tea liep zo de trailer in, volgens mij had die wel door dat ze naar huis mocht..
Thuis aangekomen wilde ze nog vaststaande al de trailer uit, Jantje ongeduld.. Tja toen moest ze juist langer blijven staan omdat ze moest luisteren..
Alles begon te hinniken, toen Tea in zicht kwam vooral Eachann, die zijn moeder nog wel herkende..
Tea reageerde helemaal niet op Eachann, gunde hem geen blik waardig, hihi..
Het weiland in, bij Jes en Bente in, loopt weg en zet de kop aan de grond.. Eerst een paar hapjes en toen rondsnuffelen, want ze zag blijkbaar dat ze opviel in haar schone outfit.. Ze heeft echt heerlijk uitgebreid liggen rollen!! En weer opnieuw en weer opnieuw.. Daarna zag ze er al uit alsof ze nooit was weggeweest..
Ik ben wat hooi voor ze gaan halen. Rijd het weiland in met de kruiwagen en eerst had alleen Jes het door, dus die kwam eten.
Pas toen ik Bente en Tea riep kwamen die er aan gebulderd, hihi..
Bente mocht schoorvoetend met Tea meeëten, die moeten even weer wennen.. Maar Tea vindt Bente erg lief..
Jeskim kon je bijna zien denken, Oh nee, die weer terug..
De veulens hebben nog een poos bij het hek gestaan, vooral Eachann was erg met Tea bezig, maar later droop ook hij af..
Zag hem daarna ook alweer met Eros door het land hollen..
Nu heb ik de hele club weer eens thuis, plus 1.. Toch lekker..
Snel alle spullen in de auto gepropt, Tea liep zo de trailer in, volgens mij had die wel door dat ze naar huis mocht..
Thuis aangekomen wilde ze nog vaststaande al de trailer uit, Jantje ongeduld.. Tja toen moest ze juist langer blijven staan omdat ze moest luisteren..
Alles begon te hinniken, toen Tea in zicht kwam vooral Eachann, die zijn moeder nog wel herkende..
Tea reageerde helemaal niet op Eachann, gunde hem geen blik waardig, hihi..
Het weiland in, bij Jes en Bente in, loopt weg en zet de kop aan de grond.. Eerst een paar hapjes en toen rondsnuffelen, want ze zag blijkbaar dat ze opviel in haar schone outfit.. Ze heeft echt heerlijk uitgebreid liggen rollen!! En weer opnieuw en weer opnieuw.. Daarna zag ze er al uit alsof ze nooit was weggeweest..
Ik ben wat hooi voor ze gaan halen. Rijd het weiland in met de kruiwagen en eerst had alleen Jes het door, dus die kwam eten.
Pas toen ik Bente en Tea riep kwamen die er aan gebulderd, hihi..
Bente mocht schoorvoetend met Tea meeëten, die moeten even weer wennen.. Maar Tea vindt Bente erg lief..
Jeskim kon je bijna zien denken, Oh nee, die weer terug..
De veulens hebben nog een poos bij het hek gestaan, vooral Eachann was erg met Tea bezig, maar later droop ook hij af..
Zag hem daarna ook alweer met Eros door het land hollen..
Nu heb ik de hele club weer eens thuis, plus 1.. Toch lekker..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Fijn voor je Esther dat je alles weer onder je eigen vleugels hebt al heeft Tea het beslist goed gehad bij Bart. En nu maar lekker oefenen hè met haar zodat je volgend jaar goed beslagen ten ijs komt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Rosantjuh(L)banjer
Lekker Esther dat je alle "Fjordenkinders" weer thuis hebt. Geniet er van en rust eerst maar ff uit na deze drukke periode.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
worden ze bij bart getraind, of was ze daar alleen om de proef te doen,Anita45 schreef:Tea is bij Bart van de Berg geweest om ABOP proeven te doen. Die waren voor haar afgelopen dinsdag, helaas niet met het gewenste resultaat.
rij jij haar zelf op zo'n proef esther, of doet bart dit ook,
tja ik vraag ff door hoor,
wil graag alles weten, maar ben niet nieuwsgierig. hahaha
Bart heeft ieder jaar een aantal paarden van klanten om voor de ABOP te rijden. Omdat we eerder altijd met het hele spul naar Hardenberg moesten hebben we vorig jaar voor het eerst de proeven in Wanneperveen gehad, dit beviel zo goed dat er dit jaar weer proeven bij ons waren.
Aangezien Esther stage loopt bij Bart had ze Tea meegenomen zodat ze daar onder begeleiding goed kon oefenen met Tea, ze heeft haar zelf ook voor de proef gereden. (kun je int ABOPtopic wel lezen)
Verder was er dit jaar 1 persoon van buitenaf met haar paard om de proef te rijden.
Aangezien Esther stage loopt bij Bart had ze Tea meegenomen zodat ze daar onder begeleiding goed kon oefenen met Tea, ze heeft haar zelf ook voor de proef gereden. (kun je int ABOPtopic wel lezen)
Verder was er dit jaar 1 persoon van buitenaf met haar paard om de proef te rijden.
Ctje 

- nancy imka
Ben zelf nu weer aardig bij. Gisteren hoefde ik voor het eerst niet meer bijna de hele dag te slapen. Dus het gaat rustig weer de goede kant op..zarah schreef:heerlijk alles weer thuis.
Ben je zelf ook alweer een beetje bijgetankt ???
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'