Werk om te leven, leef niet om te werken..
Als je geen tijd hebt voor de dingen die je het leukst vind, gaat het je snel opbreken denk ik.. Heb je straks ook geen plezier meer in je werk..
Ieder mens moet de tijd hebben voor dingen die diegene het leukst vind!!
Even vergeten hoe het ook alweer voelde...
Lekker om even met je gedachten alleen maar bij je eigen paard te zijn in plaats van bij die van anderen!
Ik vond het destijds een knappe beslissing van je om alles achter te laten en eigenlijk in je uppie ergens anders te starten. Jammer dat het niet werkt zo, maar je hebt wel (werk)ervaring opgedaan. Die pakt niemand je meer af en het is een mooi opstapje voor straks! Of ben je daar ook niet meer zeker van, na deze rigoreuze beslissing? Ben erg benieuwd naar je komende plannen!
Ik vond het destijds een knappe beslissing van je om alles achter te laten en eigenlijk in je uppie ergens anders te starten. Jammer dat het niet werkt zo, maar je hebt wel (werk)ervaring opgedaan. Die pakt niemand je meer af en het is een mooi opstapje voor straks! Of ben je daar ook niet meer zeker van, na deze rigoreuze beslissing? Ben erg benieuwd naar je komende plannen!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie