Nou, ben vandaag met mijn dinnetje Bärbel naar de uitverkoop van Anky geweest. OMG wat kunnen mensen toch onbeschoft en idioot zijn als er ergens iets te halen valt

. Iedereen loopt daar door elkaar te trekken en te graaien in die bakken, echt vreselijk

en het ergste was dat ik daar dus ook tussen liep

. Ben met 2 mooie truitjes en een shirtje naar huis gegaan, dus de dag was voor mij al wel geslaagd.
Daarna zijn we naar Epplejack gegaan in Eindhoven (was vlakbij) en hebben we daar nog even rondgesnuffelt. Een hele mooie winkel, met veel spul. Vooral veel dekjes, dekens en laarzen/schoenen. Kledingcollectie viel wat tegen vond ik.
Op de terugweg zijn we ook nog naar het Gareel in Schijndel geweest. Ik was er al eens geweest, maar Bärbel niet. Heb daar mijn droomzadel gezien, de nieuwe Kieffer Sterntaler, nu maar hopen dat ie ook op Wanja zal passen

. Maar goed, toen we daar aan het rondneuzen waren kwam een van de verkoopsters naar ons toe met de vraag of we een blauwe VW Polo hadden. Dus ik 'ja?' Of ik dan even mee wilde komen, want er had iemand tegen mijn auto aangereden die vervolgens door was gereden

. Gelukkig stond er iemand buiten in z'n auto te wachten die alles heeft gezien en die het kenteken genoteerd heeft. Op het oog valt de schade mee, kentekenplaat zit flink in de kreukels en de nodige krassen op de bumper. Ik weet natuurlijk niet wat de rest van de schade is, want het schijnt behoorlijk hard te zijn gegaan (ze reed achteruit). Auto gaat dus maandag naar de garage. Politie erbij, mens wordt opgespoord en als het goed is aangehouden wegens doorrijden na aanrijding. Weer een hoop trammelant, heb net alles afgerond van de inbraak een paar weken geleden

Onze dag was dus in een keer verpest door het hele gebeuren en daarom zijn we daarna gezellig naar de Mac gegaan om ons uit frustratie vol te vreten