Ik heb net maar gauw me lenzen uit gedaan, want het voelt alsof het oog dikker aan het worden is.................ppppfff zal je zien kan ik dalijk morgen met een mooi blauw oog naar me werk en wie gelooft dan dat het een steentje is geweest?
auwww [UPDATE gekneusd oog]
auwww [UPDATE gekneusd oog]
het lijkt wel alsof er een vloek rust op mijn ritjes met Exel, laatst viel hij toen we een bergje op gingen en vandaag galoppeerden we een bergje op, waarbij Pjaf een steentje wegsloeg en ik dat dus bovenop me oog kreeg
Ik heb net maar gauw me lenzen uit gedaan, want het voelt alsof het oog dikker aan het worden is.................ppppfff zal je zien kan ik dalijk morgen met een mooi blauw oog naar me werk en wie gelooft dan dat het een steentje is geweest?
Laatst gewijzigd door Ziggy op ma 17 nov 2008, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
- nancy imka
ja zeker, als ik een bril op had gehad weet ik niet wat er dan gebeurd was.nancy imka schreef:Zo dat lijkt mij niet erg fijn! "gelukkig" dat je je lenzen in had misschien heeft die schade weten te voorkomen
Maar zo te zien wordt ie niet blauw
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Dat moet ook net weer jouw overkomen zeg.
Hopelijk valt het allemaal nog mee met het blauw en dik worden.
Beterschapjes.
Hopelijk valt het allemaal nog mee met het blauw en dik worden.
Beterschapjes.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
Cindyhttp://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
ja ja ,, het regent stenen..................hoop voor je dat het niet blauw wordt, is lastig uit te leggen dat het een steentje was. Al is het dan zo'n komisch verhaal, dat het wel waar moet zijn
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
heb er nog nooit van gehoord, maar ik heb dus een kneuzing aan dat oog
Ik had vandaag toch wel last van me lens, dus ben even langs de opticien gegaan om te laten kijken of die lens misschien niet goed was (scheurtje ofzo) en toen zag hij dus een verdikking op me oogbol, blijkt een kneuzing te zijn.
Het moet toch niet gekker worden met mij
Ik had vandaag toch wel last van me lens, dus ben even langs de opticien gegaan om te laten kijken of die lens misschien niet goed was (scheurtje ofzo) en toen zag hij dus een verdikking op me oogbol, blijkt een kneuzing te zijn.
Het moet toch niet gekker worden met mij
hahahaha dat zegt iedereenViv schreef:kuch..... eeeehh had ik je niet al gezegd dat jij altijd wat bijzonders hebt?
Hoop dat je er niet teveel last van hebt anders moeten we straks in de grotten blindegeleide-FWer spelen
Beterschapjes.
-
brendaatjuh
ik kan sinds vandaag me lenzen weer in, dus het gaat gelukkig goed gelukkig
En nee me ritjes met Exel zijn zeker niet saai, maar dat zijn ze al zonder al die gekkigheid hoor, ben altijd druk met meneer recht te laten lopen i.p.v. als een dronken droppie
En nee me ritjes met Exel zijn zeker niet saai, maar dat zijn ze al zonder al die gekkigheid hoor, ben altijd druk met meneer recht te laten lopen i.p.v. als een dronken droppie