Kunnen de paarden niet met z'n allen dag en nacht in de bak van maandag tot woensdag?
En dan met slecht weer bij de stallen laten?
in navolging van marieke, mijn stal dan ook maar even!
Nee dat is niet handig met rijden enzo.. en daar is de bak toch echt eigenlijk voor bedoeld.colunder schreef:Kunnen de paarden niet met z'n allen dag en nacht in de bak van maandag tot woensdag?
En dan met slecht weer bij de stallen laten?
ik denk dat ik toch ga proberen ze full time voor de stal te houden en dan maar afentoe als ze al te erg gaan stuiteren in de bak.
luxe probleem eigenlijk realiseer ik me nu.. sommige mensen moeten 20 min rijden voor ze bij stal zijn en ik stap mn achterdeur uit en ben er.. haha
Wow, wat een heerlijk plekkie! Zoiets zou ik later ook wel willen... 
En wat betreft je vraag: als ze niet in de bak kunnen, zou je ze ook zo kunnen laten staan. Of je doet ze alleen op dinsdag in de bak zetten; dan staan ze alleen maandag en woensdag zo. Dat is al iets.
Menig paard komt in de winter helemaal niet buiten.

En wat betreft je vraag: als ze niet in de bak kunnen, zou je ze ook zo kunnen laten staan. Of je doet ze alleen op dinsdag in de bak zetten; dan staan ze alleen maandag en woensdag zo. Dat is al iets.
Menig paard komt in de winter helemaal niet buiten.
Bij jou kunnen ze nog lekker uit de stal,er staan genoeg paarden die 24/7 op stal staan in deze tijd,
als ze maar af en toe hun benen kunnen strekken.
als ze maar af en toe hun benen kunnen strekken.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- nobbygaard