Ullwinn verhuisd

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Marloes

Ullwinn verhuisd

Bericht door Marloes » za 08 nov 2008, 18:33

Vanmiddag hebben Ingele en ik Ullwinn verhuisd. De plek waar hij stond beviel namelijk op zich wel goed, maar helaas ging het met Sanchez niet. Vorige week hoorden we dat hij waarschijnlijk nog nooit met andere paarden heeft gestaan, en bovendien flipte hij helemaal uit als ik met Ullwinn weg ging. Aangezien dat gewoon gevaarlijk was, heb ik besloten een ander plekje voor Ullwinn te zoeken, waar hij lekker samen met andere paarden kan staan. :) Vond het wel een hele moeilijke beslissing, aangezien je je nieuwe paardje natuurlijk niet na pas twee weken alwéér wilt verhuizen. Maar denk dat ik wel een goede keuze heb gemaakt!

Ull staat nu 24/7 op een weiland met schuilstal, samen met Sylvester, een driejarig Shetruintje. In het weekend staat er overdag nog drie paarden bij; moeder met haar zoon en dochter. Tussen hen en Ullwinn en Sylvester zit voorlopig nog een draadje, maar die zal er uiteindelijk tussenuit gaan. Ze kunnen al wel neuzen. ;) Dit plekje is ook nog eens een stuk dichterbij huis, maar vijf minuten fietsen! :D

We hebben ruim twee uur gedaan over de rit er naartoe, en zijn daarin zo'n beetje alle obstakels die te bedenken zijn tegengekomen! Normaal is het hier in de omgeving heel rustig, maar vandaag dus niet. Denk aan jagers, een drumband, honderden wandelaars en veel landbouwvoertuigen. En we zijn nog verdwaald. :D Maar Ulli heeft zich goed gedragen! :L

Afbeelding

Afbeelding
Ons tweede ros. :D

Afbeelding
Dit was toen we verdwaald waren. Na een heel stuk tussen de akkers kwamen we op een boerderij uit.

Afbeelding
Toen ging Ingele er even op.

Afbeelding
We zijn er eindelijk! Lieve Ingele en Ulli! :L

Afbeelding
Ingele en Rosanne rennen naar de wei. :D :D

Afbeelding
Kennismaken met Sylvester. :)

Afbeelding

Afbeelding
Bij de schuilstal.

Afbeelding
Kennismaken met (volgens mij) Winnetou. Ullwinn heeft trouwens onderweg grasjes gevonden zoals jullie zien. :D
yvette

Bericht door yvette » za 08 nov 2008, 18:36

Fijn dart de verhuizing zo goed is verlopen. Hij past zich vast snel aan aan de nieuwe situatie...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Mir

Bericht door Mir » za 08 nov 2008, 18:39

Wanneer zien we nu eens een dichtbij foto van jou en Ull? of heb ik daar een keer overheen gekeken?
Super dat Ullwin zich zo goed heeft gedragen onderweg, hele beproeving zo te lezen. Krijg van de foto over de akkers echt heel erg zin in een buitenrit over de nederlandse klei :D .
Stal klinkt heel goed!
Ingele

Bericht door Ingele » za 08 nov 2008, 22:58

Ik heb wel foto's van Ull en Marloes :=
:D
Marloes

Bericht door Marloes » zo 09 nov 2008, 06:44

Foto's van Ull en mij zijn nog niet echt mooi gelukt, maar die komen zeker een keer! ;)
Ga zo eens even bij hem kijken. :)
lauraatje

Bericht door lauraatje » zo 09 nov 2008, 10:42

Lijkt me een heerlijk plekkie voor hem :j
Ingele

Bericht door Ingele » zo 09 nov 2008, 11:43

Marloes schreef:Foto's van Ull en mij zijn nog niet echt mooi gelukt, maar die komen zeker een keer! ;)
Ga zo eens even bij hem kijken. :)
Die fotot's van jou en ull zijn wel leuk }-)
Claudje

Bericht door Claudje » zo 09 nov 2008, 12:21

Jaaa, daar issie weer :D Echt fijn dat hij zo braaf was, hoop dat hij hier beter staat, maar zoals het nu lijkt is het echt een super plekje voor hem!
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Plaats reactie