Anita45 schreef:Oh Ivonne, wat een naar verhaal, het eerste dat ik lees vanmorgen op FW. Kan me voorstellen dat je hier weer een flinke dreun van krijgt, houdt het dan nooit een keer op. Om welk paard gaat het, directe familie van Baranna of Onannie?
Voor die lui van de slotenreiniging heb ik geen goed woord over, dit is volgens mij complete desinteresse, vorig jaar die paal en nu weer de stroom, wat gaat er volgend jaar weer gebeuren?
Het gaat om Venannie. Onannie is een dochter van Nannie, Venannie is een kleindochter van Nannie, dus nicht en tante. Baranna is een achterkleindochter van Nannie, dus was een achternicht van dit paard. Ver weg dus.
Ik besef het nu pas, dat ze weg is, was zo'n schat van een paard, zeldzaam, zo lief. En het was ook nog eens zijn mooiste fokmerrie, net met pijn en moeite drachtig geworden
Dit is Venannie als 3 jarige
Dit is haar veulen Dior, die nu met een gewonde hals op stal staat, zo ineens is mama weg, wat een afschuwelijke manier van afspenen zo
De boer heeft het waterschap nog wel gebeld, ik weet nog niet wat ze gezegd hebben. Je hebt je paard er ook niet mee terug, maar misschien denken zede volgende keer eens na