Malle, jeugdsentiment. Ik had vroeger als puber niet veel humor, maar om Malle in de Ponyclub kon ik altijd gieren van het lachen. Mijn moeder genoot dan, imdat ze me weinig zag lachen normaal.
Malle in Aktie!
Tjee, wat een geweldig mooi hoofd
Malle, jeugdsentiment. Ik had vroeger als puber niet veel humor, maar om Malle in de Ponyclub kon ik altijd gieren van het lachen. Mijn moeder genoot dan, imdat ze me weinig zag lachen normaal.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
aHHHH, dat hoofdje!! Ze lijkt heeeel erg op Zigrun, mijn lieve fjordje. Die had ook zo'n wipneus en wat ik altijd "sneeuwoogjes" noemde. Als veulen had ze zelfs een knikje in haar hoofd. Haar vader was Fordin. Timor heeft ook nog ergens Fordin in zijn lijn via de merrie Dingo (die had ook zo'n wipneusje). Wat apart om te zien dat dit zo doorgegeven wordt! Zal binnenkort even een foto opzoeken dan kun je haar vergelijken.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Wat een leuke kuif op de laatste foto, echt vrolijk!
En die schimmel met fjordenkapsel is ook mooi, staat 'm goed! Lekker hoor zo samen rennen.
En die schimmel met fjordenkapsel is ook mooi, staat 'm goed! Lekker hoor zo samen rennen.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
- nancy imka
- Anne&Wendie
- Contacteer:
haha corine dat vertelde bart ook op die manier: die mensen die voor bente kwamen waren meteen helemaal weg van haar lieve hoofd!!
vind het een leuk fjordje en vind haar ook aangekomen, maar niet in negatieve zin staat haar wel goed!
vind het een leuk fjordje en vind haar ook aangekomen, maar niet in negatieve zin staat haar wel goed!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Malle is leuk Corine de naam past ook heel goed bij haar als je de foto's zo bekijkt.
Ach en er is niets mis mee om de naam te veranderen hoor die van mij heet officieel Byoko nou sorry wat een *&% naam, toen kwam mijn verzorgster met de naam Bente vandaar.
Ach en er is niets mis mee om de naam te veranderen hoor die van mij heet officieel Byoko nou sorry wat een *&% naam, toen kwam mijn verzorgster met de naam Bente vandaar.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails