Opnieuw even voorstellen
mij ken je ook nog wel!!
lisa, 16 jaar had vera,maar die is net verkocht en zal volgende week verhuizenh naar brabant en als het goed is zal alinde van mij worden.
heb met jou ook in balloo gereden toen die man van utopia afviel tegen de boom,maar ik dacht altijd al dat pleun en maurits van jou waren, maar welkom terug!!!
lisa, 16 jaar had vera,maar die is net verkocht en zal volgende week verhuizenh naar brabant en als het goed is zal alinde van mij worden.
heb met jou ook in balloo gereden toen die man van utopia afviel tegen de boom,maar ik dacht altijd al dat pleun en maurits van jou waren, maar welkom terug!!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Leuk dat je weer terug bent.
Mij ken je vast ook nog wel, van Vinga.
Helaas heb ik haar in mei dit jaar in moeten laten slapen. Vorigjaar heeft ze nog een mooi veulen gegven, Dakota, die ik nog steeds heb en ook houd.
Mij ken je vast ook nog wel, van Vinga.
Helaas heb ik haar in mei dit jaar in moeten laten slapen. Vorigjaar heeft ze nog een mooi veulen gegven, Dakota, die ik nog steeds heb en ook houd.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Hee Mariën!!
Had je topic nog niet gezien, maar leuk dat je weer op actief bent op FW!
En wat super dat Maurits en Pleuni nu van jou zijn, dat wist ik nog niet!! Waar heb je ze nu staan? Zoals Reinou ook al vroeg, is het een beetje vol te houden voor je? Nog tijd om je mooie bonte te rijden? Nou, spreek je vast wel weer!
Groetjes Lotte
Had je topic nog niet gezien, maar leuk dat je weer op actief bent op FW!
En wat super dat Maurits en Pleuni nu van jou zijn, dat wist ik nog niet!! Waar heb je ze nu staan? Zoals Reinou ook al vroeg, is het een beetje vol te houden voor je? Nog tijd om je mooie bonte te rijden? Nou, spreek je vast wel weer!

Groetjes Lotte