&*@@%^!%^!%!^!&*(*@()#()
Bella schreef:Volgende keer maar een been gebruikenSlimmie...
En ik blijf hameren op het zoeken van een brace hoor(thijs had er nog wel een voor je zei die, zegt mijn ik citeer lieve lieve lieve lieve vriendje)
haha had ie iets verkeerd gedaan dat ie zo moet slijmen

In prinipe kan ik er wel mee rijden, maar denk dat ik dan ruzie met meerdere mensen krijg

Ctje 

Toen ik je openingpost las dacht ik al, die zal Rubis wel een mep gegeven hebben met haar slechte arm.. Hihi.. Annabel zei het laatst nog tegen je..
Maar het is flink balen!!
Snap dat de arts er maar gips omheen heeft gedaan..
Ook wel jammer dat je de abop moet missen, welke moet je dan missen? Hardenberg, Vene of Hoenderloo?
Maar het is flink balen!!
Snap dat de arts er maar gips omheen heeft gedaan..
Ook wel jammer dat je de abop moet missen, welke moet je dan missen? Hardenberg, Vene of Hoenderloo?
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Nou, tis dat mn ouders hier niet lezen
Ik ga proberen om vrijdags mn gips af te laten halen, dan akn ik het weekend rijden (mits het goed aanvoelt, ben wel dom, maar toch niet zo dom
) en dan toch nog de abop te rijden in Hardenberg. Annabel zal taat dan zolang voor me rijden.
Bart moet Benthe er nu maar bijpakken, of Annabel moet daar ook nog tijd voor hebben voor de proeven in Vene, voor Hoenderloo is geen probleem, maar zoals ik al zei is daarvoor toch nog niet besloten wie de proef uiteindelijk rijd, we oefenen met zn allen

Bart moet Benthe er nu maar bijpakken, of Annabel moet daar ook nog tijd voor hebben voor de proeven in Vene, voor Hoenderloo is geen probleem, maar zoals ik al zei is daarvoor toch nog niet besloten wie de proef uiteindelijk rijd, we oefenen met zn allen

Ctje 

ja.. zeker... kan alleen niet zo goed stilzitten. M'n vader was ook best bezorgd (lees boos) dat ik al zoveel deed en mocht eerst komende tijd niet naar de paarden (of iig er niks mee doen
) maar had m dr mooi mee dat hij rustig 10km gaat hardlopen met een zweepslag in zn been, dus hij moet niet zeuren 

Ctje 

volgens mij zeggen ze in zo'n geval: "de appel valt niet ver van de boom"Miekjuh schreef:...... maar had m dr mooi mee dat hij rustig 10km gaat hardlopen met een zweepslag in zn been, dus hij moet niet zeuren

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

- Senna&Cajra
doe je even kalm aan! je kan beter rustig je arm in het gips even iets langer laten zitten i.p.v eerder het gips eraf en over paar weken weer terug naar ZH voor nieuw gips. t'is niet leuk maar wel gezonder voor die arm!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Nee gips word er dan niet eerder afgehaald hoor. Ik moet 2 weken gips, is er vrijdag om gegaan, dus dan zou het er vrijdag over een wwek afmogen, en dan niet nog een weekend erbij 
Stap ook alleen opt paard als het goed voelt, anders doet het toch tevee pijn om te rijden. En, mag van Annabel alleen als ik er iets om doe
dus en brace of rekverbandje oid

Stap ook alleen opt paard als het goed voelt, anders doet het toch tevee pijn om te rijden. En, mag van Annabel alleen als ik er iets om doe

Ctje 

dat is wel zo verstandig maar houd het even vol om niet te snel weer op peerd te klimmen!Miekjuh schreef: Stap ook alleen opt paard als het goed voelt, anders doet het toch tevee pijn om te rijden. En, mag van Annabel alleen als ik er iets om doedus en brace of rekverbandje oid
'Je ziet pas wat je hebt,