Opnieuw even voorstellen
Opnieuw even voorstellen
Ik zal me even opnieuw voorstellen.
Mariën, 21 jaar, woonachtig in Leek. Studente rechten aan de Universiteit in Groningen.
Vanaf 1 okt. 2008 in het bezit van 2 fjorden. Hiervoor reed en verzorgde ik beide al zo'n 6 jaar.
Maurits: Bjorkmann x Naustdal, 16 jaar
Pleuni: Halstor x Astrix, 13 jaar
Met Maurits ben ik aan het einde van de zomer begonnen met wedstrijden te rijden (KNHS) en we waren in 2 maanden L1 startgerechtigd. Bijna elke wedstrijd winstpunten en ook hebben we een aantal prijzen mogen ophalen.
Verder loopt Maurits aangespannen, in enkel en dubbelspan. Lekker buitenrijden, dressuur, springen en VD. En ben vast nog wat vergeten.
En mautje zijn vriendje ulli is net vertrokken!
Pleuni loopt nu nog recreatief onder het zadel, wel train ik dressuur met haar en spring ook. Ook zij loopt voor de kar in enkel en dubbelspan en lekker naar buiten kan ook.
Ennnnnnnnn jaja we gaan haar manen laten groeien haha. Experiment.
Ik ben altijd extreem van de boogjes en dan moet het ook netjes maar pleun krijgt lange manen!!!
Verder horen wij ook bij Showteam Fjordano!
Tevens ben ik ook een actief hondensporter.
Behendigheid, Rally-Obedience, gewone gehoorzaamheid, speuren etc.
Heb een pointer van 7 jaar en een pointer x terrier van net 6 maanden. Hiervoor hadden we nog een pointer maar die is helaas aantal maanden geleden ingeslapen, ik mis hem nog elke dag!! Daarom noem ik hem hier toch even.
Dat was het wel weer denk ik.
Foto's van de paarden staan op PP.
Ben benieuwd wie er allemaal nog actief zijn op FW
Mariën, 21 jaar, woonachtig in Leek. Studente rechten aan de Universiteit in Groningen.
Vanaf 1 okt. 2008 in het bezit van 2 fjorden. Hiervoor reed en verzorgde ik beide al zo'n 6 jaar.
Maurits: Bjorkmann x Naustdal, 16 jaar
Pleuni: Halstor x Astrix, 13 jaar
Met Maurits ben ik aan het einde van de zomer begonnen met wedstrijden te rijden (KNHS) en we waren in 2 maanden L1 startgerechtigd. Bijna elke wedstrijd winstpunten en ook hebben we een aantal prijzen mogen ophalen.
Verder loopt Maurits aangespannen, in enkel en dubbelspan. Lekker buitenrijden, dressuur, springen en VD. En ben vast nog wat vergeten.
En mautje zijn vriendje ulli is net vertrokken!
Pleuni loopt nu nog recreatief onder het zadel, wel train ik dressuur met haar en spring ook. Ook zij loopt voor de kar in enkel en dubbelspan en lekker naar buiten kan ook.
Ennnnnnnnn jaja we gaan haar manen laten groeien haha. Experiment.
Ik ben altijd extreem van de boogjes en dan moet het ook netjes maar pleun krijgt lange manen!!!
Verder horen wij ook bij Showteam Fjordano!
Tevens ben ik ook een actief hondensporter.
Behendigheid, Rally-Obedience, gewone gehoorzaamheid, speuren etc.
Heb een pointer van 7 jaar en een pointer x terrier van net 6 maanden. Hiervoor hadden we nog een pointer maar die is helaas aantal maanden geleden ingeslapen, ik mis hem nog elke dag!! Daarom noem ik hem hier toch even.
Dat was het wel weer denk ik.
Foto's van de paarden staan op PP.
Ben benieuwd wie er allemaal nog actief zijn op FW
Maurits & Pleuni
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Mij ken je mss nog niet; welkom terug,
Ik ben janine 30 jaar en samen met peter 27 jaar (punkie hier op FW) hebben we 3 fjorden.
Cindy van 2, Akes van 4 en gerrit van 7.
Ik ben janine 30 jaar en samen met peter 27 jaar (punkie hier op FW) hebben we 3 fjorden.
Cindy van 2, Akes van 4 en gerrit van 7.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Hey!
Ik ben Kim, 18 jaar en heb een fjordenmerrie van 13 jaartjes genaamd Patricia.
Ik ben Kim, 18 jaar en heb een fjordenmerrie van 13 jaartjes genaamd Patricia.
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Mij ken je zeker nog niet, ik vertoef hier vanaf augustus.
Ik ben Anita, 46 jaar, getrouwd met Jeroen en we hebben 3 Fjorden en 4 Duitse Herdershonden die we zelf hebben gefokt. De paarden zijn: Meline, v. Havstad, Celony, v. Balony en Djambo, v. Balony. Celony en Djambo zijn de zonen van Meline.
Veel plezier opnieuw op FW.
Ik ben Anita, 46 jaar, getrouwd met Jeroen en we hebben 3 Fjorden en 4 Duitse Herdershonden die we zelf hebben gefokt. De paarden zijn: Meline, v. Havstad, Celony, v. Balony en Djambo, v. Balony. Celony en Djambo zijn de zonen van Meline.
Veel plezier opnieuw op FW.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hallo, ik denk niet dat je mij kent.
Ik ben annette (39) en we hebben een 4 jarige fjordenruin Alex ,een 7 jarige dravermerrie Amber en een mini veulen Aron.
Verder hebben we nog kippen, konijnen, een poes, een vis en een hond(beagle)
(allemaal te zie bij PP bij Annette's beestenspul)
Ik ben annette (39) en we hebben een 4 jarige fjordenruin Alex ,een 7 jarige dravermerrie Amber en een mini veulen Aron.
Verder hebben we nog kippen, konijnen, een poes, een vis en een hond(beagle)
(allemaal te zie bij PP bij Annette's beestenspul)
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
mij ken je denk ik ook nog niet dus daar gaan we:
ik ben serena 26 jaar heb samen met mn vriend en mn 2 kids fjordenmerrie Luna (v briggen) drachtg van reinar.
Fjordenmerrie Yolien (v tunar)
Zoon Eros van yolien (v timor)
verder nog een duits rijpaard claire van 10 jaar .
gr serena
ik ben serena 26 jaar heb samen met mn vriend en mn 2 kids fjordenmerrie Luna (v briggen) drachtg van reinar.
Fjordenmerrie Yolien (v tunar)
Zoon Eros van yolien (v timor)
verder nog een duits rijpaard claire van 10 jaar .
gr serena
Yoehoew YOLIEN (V.RONNIE) BEVALLEN VAN ANTON= FLOW 11-05-2009 OM 23.50UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
- nancy imka
Welkom terug!!
Misschien ken je me nog wel..
Ik ben Esther, maar de veestapel is wat uitgebreid.. Ik heb nog steeds Jeskim en Bente, maar nu ook Tea, dat weet je vast wel..
Jeskim en Tea hebben allebebei een zoon gekregen dit voorjaar, Jeskim heeft Elvis gekregen en Tea Eachann, het zijn halfbroertjes want ze hebben allebei Timor als vader.
Misschien ken je me nog wel..
Ik ben Esther, maar de veestapel is wat uitgebreid.. Ik heb nog steeds Jeskim en Bente, maar nu ook Tea, dat weet je vast wel..
Jeskim en Tea hebben allebebei een zoon gekregen dit voorjaar, Jeskim heeft Elvis gekregen en Tea Eachann, het zijn halfbroertjes want ze hebben allebei Timor als vader.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'