Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » ma 27 okt 2008, 22:46
Hallo,
Ik ben Nancy 26 jaar oud en heb een fjordenmerrie van ondertussen al weer 20 jaartjes jong

Ze heet Imka en is een dochter van Zidar x Blaika
Veel lees plezier

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
colunder
Bericht
door colunder » ma 27 okt 2008, 23:07
Hallo, ik ben annette(39) en we hebben een fjordenruin Alex, een draver merrie Amber en een mini veulen Aron.
veel plezier hier op FW.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
Esther
Bericht
door Esther » di 28 okt 2008, 04:54
Welkom hier!!
De naam Mibora heb ik wel eens ergens gelezen ofzo.
Yokohama heb ik ook bewonderd op de keuring!!
Ik ben Esther, 25 en in bezit van 5 fjorden.
Jeskim (Zidar x Damsig), haar dochter Bente (Anton x Zidar) en zoon Elvis (Timor x Zidar).
Daarnaast nog de merrie Tea (Halldor x Brusvein) en haar zoon Eachann (Timor x Halldor).
Ik loop alweer een poosje stage bij Bart van den Berg en Tea staat daar nu om te trainen voor de men en trek proef.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » di 28 okt 2008, 08:23
mirretje schreef:Dank je wel Anita.
Ik bedenk me nu ook ineens dat ik je foto's zou mailen. Sorry helemaal vergeten. :o Ik zoek binnenkort even foto's op.
Mirjam
Dat is goed hoor, je weet denk ik mijn E-mailadres nog wel en anders maar even een PB-tje om het na te vragen. Ben benieuwd naar je paarden en wat je verder nog voor me in petto hebt.
Heb op de keuring in Rolde nog naar je uitgekeken maar je niet gezien, niet geweest of heb ik je gemist?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
mirretje
Bericht
door mirretje » di 28 okt 2008, 08:54
Tjonge wat wonen er veel mensen in Drenthe! Leuk.
Mibora kennen veel mensen omdat we vaak met hem op de keuring in Rolde geweest zijn (is altijd ruinenkampioen en een keer dagkampioen geweest). Hij is ook dagkampioen geweest op de Centrale Keuring. Dat is alleen alweer aantal jaren terug. We gaan nu al een aantal jaren niet meer naar de keuring met hem.
Wij fokken zelf geen Fjorden, we kopen alleen af en toe veulens dus. Alleen hebben we sinds dit jaar Zoysia, een 5 jarige merrie, dus wie weet.......
Ruud is idd lid van Giaf, goh wat is de wereld toch klein he? Erg leuk, jullie kennen elkaar dan idd. Hij komt alleen, door tijdgebrek, niet elke keer.
Wij zijn dit jaar niet op de keuring geweest Anita. We wilden meedoen met Zoysia, maar dat is er niet van gekomen. Toen wilden we gaan kijken, maar er kreeg hier een paard koliek. Daar moest de dierenarts voor komen. We wilden natuurlijk bij dit paard blijven, dus naar de keuring gaan zat er toen niet meer in, helaas.
Mirjam
-
Claudje
Bericht
door Claudje » di 28 okt 2008, 10:16
Hoi Mirjam,
Mij ken je misschien ook nog wel, ik ben ooit bij jullie geweest met Ingrid, zij heeft toen Arum gekocht bij jullie
Mijn vorige Fjord Marga is nu van Ivonne (Lovemischa) en Ullwinn is sinds zondag bij Marloes en Ingele.
Ik heb zelf nog de 2,5 jarige merrie Caylinn Mae (v. Stedjeblakken) Zij is dit jaar op de keuring in Rolde geweest,
wat overigens erg goed ging. Deze winter gaat ze weer naar Jan en José in Balloo, lekker buiten spelen!
-
Cindy+Uniek
Bericht
door Cindy+Uniek » di 28 okt 2008, 13:35
hoi welkom hier!
ik ben cindy, 22 jaar en in bezit van uniek (van veulen af aan) en haar zoon dj
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
leoensuzanne
Bericht
door leoensuzanne » di 28 okt 2008, 13:35
Welkom hier. Dan zal ik ook maar even een berichtje uit Brabant sturen. Ik ben Suzanne, 34 jaar en heb samen met man Leo en dochters Jessie en Evi de volgende paarden: 12jarige ruin Ronan (Lenngard x Orsta), 4jarige merrie Anca (Manus x Inco), haar dochter van 4 maanden Evita (Tsjerk x Manus) en minishetmerrie Jasmijn.
Veel lees- en schrijfplezier hier.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend