Gister hebben we onze eerste wedstrijd gereden. helaas tellen de punten niet mee want we hebben nog geen startkaart. Maar Thorben heeft echt super goed gelopen!!! Hij heeft echt gigantisch goed zijn best gedaan.
Ondanks dat ik hem pas 4 weken heb en we pas 3 lesjes hebben gehad, zijn we 2 keer tweede geworden met 2 winstpunten.

Eerste proef begon goed, maar het zakte wat af. Hij werd iets minder goed voor het been en dergelijke, maar toch 181 punten gehaald. De tweede proef vond ik zelf een stuk beter gaan, hij liep meer in ontspannen, zag geen spoken en was beter voor t been. Toch daar 180 punten gehaald.
Als ik zelf iets meer had durven rijden hadden we zeker beter gekunt. met doorzitten hadden we tempoverlies, wat overduidelijk ruiterfouten zijn. Maar ik ben super super super trots!!!

We gaan nu hard werken aan onze midden-draf en middenstap want daar heeft hij weinig van laten zien, terwijl hij het wel degelijk kan. Ook halsstrekken was een mooi moment om naar buiten te kijken

Maar ach.... onze eerste wedstrijd en nu al zo een mooi resultaat.... wat wil je nog meer?