Trots, blij en pijn
Ik heb door het auto-ongeluk te ruime kruisbanden, moet eigenlijk nieuwe, maar ze durven me niet opereren omdat ik posttraumatische dystrofie in mijn hand heb, en ze zijn bang dat ik het door een operatie ook in mijn been krijg.Marloes schreef:Zulke beugels zouden inderdaad kunnen helpen. Ik weet niet hoe de pijn in je knieën komt?
Ik moet de leuke rit van gister nog steeds bezuren hoor, heb vannacht amper geslapen. Maar ik heb het er graag voor over gehad, heb zo heerlijk gereden, echt genoten!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Zo, ik ook even dan. Rit van gister was gewoon zoooo heerlijk
. Mooi weer, kuikenbrave paarden en gewoon erg relaxt. Kan ik ook even weer op teren. Al heb ik er vandaag gewoon weer een rit van 2 uur achteraan geplakt... Ik vond het echt super gezellig Ivonne!. Ik vind het erg jammer voor je dat je zo'n last van je knieen hebt. Ik ga degene van die beugels morgen direct ff bellen. Volgende keer misschien toch maar iets korter rondje doen. En erg leuk dat je vertrouwen in Marga nog steeds groeiende is. Je kon gewoon zien dat de paarden ook erg genoten van het ritje.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- nancy imka
Hey,
Ik heb ook van die verdende beugels GPG beugels. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van merk hoor! Heb er al eens aan zitten denken om ze zelfs te verkopen aangezien ze erg duur waren en ik er niks van merkte.
Nu met mijn protheses heb ik zoiets van ja misschien is het wel beter als die schokken opgevangen worden. Dat weet ik dus nog niet omdat ik nog niet veel gereden ermee heb...
Maar meid misschien is het voor jou wel de ideale aanschaf! Je weet het maar nooit waar de een wel iets aan heeft heeft de ander niks aan
Ik heb ook van die verdende beugels GPG beugels. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er weinig van merk hoor! Heb er al eens aan zitten denken om ze zelfs te verkopen aangezien ze erg duur waren en ik er niks van merkte.
Nu met mijn protheses heb ik zoiets van ja misschien is het wel beter als die schokken opgevangen worden. Dat weet ik dus nog niet omdat ik nog niet veel gereden ermee heb...
Maar meid misschien is het voor jou wel de ideale aanschaf! Je weet het maar nooit waar de een wel iets aan heeft heeft de ander niks aan

Oh ok, dat is ook niet niks! Lastig hoor..Lovemischa schreef:Ik heb door het auto-ongeluk te ruime kruisbanden, moet eigenlijk nieuwe, maar ze durven me niet opereren omdat ik posttraumatische dystrofie in mijn hand heb, en ze zijn bang dat ik het door een operatie ook in mijn been krijg.Marloes schreef:Zulke beugels zouden inderdaad kunnen helpen. Ik weet niet hoe de pijn in je knieën komt?
Ik moet de leuke rit van gister nog steeds bezuren hoor, heb vannacht amper geslapen. Maar ik heb het er graag voor over gehad, heb zo heerlijk gereden, echt genoten!
Ik ben heel benieuwd of die beugels helpen, hoop het van harte voor je!