Heerlijk gereden vanmorgen.
Heerlijk gereden vanmorgen.
Ik heb van het zandstuk waar de pony's swinters oplopen een bak gemaakt.
Ik heb het stukje iets breder gemaakt,zodat we er nu kunnen rijden en bordjes opgehangen.
het is wel klein, 15 x 25 meter maar het rijd stukken beter dan in de wei.
het lukte tot nu toe steeds niet om Alex in galop te krijgen, aan de longeerlijn doet hij het perfect maar als ik erop zit leek hij het commando galop niet meer te kennen.
Vandaag ook weer geprobeerd maar het lukte weer niet dus gaf ik hem een tikje achter mijn been waarop meneer zijn kont in de lucht gooide,waarop ik hem nog een tik gaf omdat hij dat moet laten.
Toen vloog hij er even vandoor en moest ik hem even flink terugpakken.
toen ik het daarna nog een keer probeerde deed hij het perfect, netjes aanspringen zonder eerst keihard te gaan draven en ik heb hem 3 rondjes in galop kunnen houden.
Toen heb ik hem even stevig beloond en geknuffeld, hij kan het dus wel!!!
Dus toch weer een stap vooruit met hem.
Af en toe even aanpakken kan dus geen kwaad!!
Foto's staan bij pics plaza.
Ik hoop binnenkort een paar prive lessen te kunnen nemen bij de manege hier om het allemaal wat meer bevestigd te krijgen,maar hij gaat nog steeds met sprongen vooruit.
Elke keer als ik gereden heb is het weer beter gegaan dan de keer ervoor!
Ik heb het stukje iets breder gemaakt,zodat we er nu kunnen rijden en bordjes opgehangen.
het is wel klein, 15 x 25 meter maar het rijd stukken beter dan in de wei.
het lukte tot nu toe steeds niet om Alex in galop te krijgen, aan de longeerlijn doet hij het perfect maar als ik erop zit leek hij het commando galop niet meer te kennen.
Vandaag ook weer geprobeerd maar het lukte weer niet dus gaf ik hem een tikje achter mijn been waarop meneer zijn kont in de lucht gooide,waarop ik hem nog een tik gaf omdat hij dat moet laten.
Toen vloog hij er even vandoor en moest ik hem even flink terugpakken.
toen ik het daarna nog een keer probeerde deed hij het perfect, netjes aanspringen zonder eerst keihard te gaan draven en ik heb hem 3 rondjes in galop kunnen houden.
Toen heb ik hem even stevig beloond en geknuffeld, hij kan het dus wel!!!
Dus toch weer een stap vooruit met hem.
Af en toe even aanpakken kan dus geen kwaad!!
Foto's staan bij pics plaza.
Ik hoop binnenkort een paar prive lessen te kunnen nemen bij de manege hier om het allemaal wat meer bevestigd te krijgen,maar hij gaat nog steeds met sprongen vooruit.
Elke keer als ik gereden heb is het weer beter gegaan dan de keer ervoor!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Thessa Keizer
Een volte in galop van 15 meter is ook niet helemaal niks he, met een ruiter op je rug. Netjes gedaan hoor!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
- Anne&Wendie
- Contacteer: