Jaarlingen topic 2008!
- Cindy+Uniek
Dat valt vast wel te regelen Esther!! Wanneer ga je naar Den Haag? PM me maar
Kun je haar op haar nieuwe stekje bewonderen 
Dat valt inderdaad heel erg mee, hij is nog vlak in de buurt qua grootte met de rest. En joh, hij heeft nog heel wat tijd om eventueel wat groeiachterstand in te halen toch

Dat valt inderdaad heel erg mee, hij is nog vlak in de buurt qua grootte met de rest. En joh, hij heeft nog heel wat tijd om eventueel wat groeiachterstand in te halen toch

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

En onze Henk waarvan we dachten dat hij een grote stoere knul was. Maar hij bleek nogal iel vergeleken bij de rest. Haha. Zoveel verstand hebben we er dus van. Maar hij is zoooooooo lief. En zijn koppie is echt onweerstaanbaar mooi.

'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Leuke foto's Hilly.
Dakota hoest nog steeds, DA is langs geweest en hij heeft waarschijnlijk een stofallergie...
Balen want geen enkel hoestdankje helpt nu.
Hij staat al sinds april 24/7 buiten en krijgt nu kuil i.p.v. hooi bijgevoerd.
Dakota hoest nog steeds, DA is langs geweest en hij heeft waarschijnlijk een stofallergie...
Balen want geen enkel hoestdankje helpt nu.
Hij staat al sinds april 24/7 buiten en krijgt nu kuil i.p.v. hooi bijgevoerd.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Stofallergie kun je ook buiten merken volgens mij. Nisko had toen ze binnenstond ook vaak een opstartkuchje. Altijd 1 flinke kuch als ik ging aandraven. Toen ze 24/7 op de wei kwam had ze het echter nog. Het werd wel minder, ze deed het niet elke keer meer. Momenteel is het weg, maar als het erg droog is en vooral in het voorjaar is het er ineens weer. Ik denk dat je er buiten dus ook wel wat van kan merken.Viv schreef:Das balen dree, maar hoe kannie nou ana een stofallergie komen als hij 24/7 buiten staat. Denk dat het gewoon een hardnekkig virusje is, tis ook van dat rare weer. Bij ons staat ook de halve stal te kuchen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Cindy+Uniek
uniek heeft ook al jaren stofallergie...... idd bij weersveranderingen kuchen en eerste rondje draf ook, maar wordt altijd gevolgd door briesen 
vandaag ook weer bij dj geweest! ben toch bang dat ik voor die ogen echt langs de kliniek moet... er zitten zelfs kale plekjes rondom zijn oog nu....
verder ziet hij er goed uit
ben ik zo blij mee
:D
hij is gewoon lekker dik nu

vandaag ook weer bij dj geweest! ben toch bang dat ik voor die ogen echt langs de kliniek moet... er zitten zelfs kale plekjes rondom zijn oog nu....
verder ziet hij er goed uit

hij is gewoon lekker dik nu

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
@ Viv: vorigjaar winter had hij het ook, heb toen maanden lopen tobben met drankjes en poedertjes, pas toen hij in april 24/7 op de wei ging ging het langzaam over. Nu heeft hij een fikse verkoudheid gehad en daarbij een kuchje, we dachten natuurlijk dat het van de verkoudheid was. Maar vrijdag is hij geheel onderzocht door de DA, zn logen zijn prima maar zijn luchtweg is geirriteerd, dus grote kans op stofallergie. Hij krijgt nu wat Foenegriek en een hoestdrankje om de boel te verzachten. Gelukkig heeft hij wel een buitenstal, dus kan hij lekker met zn koppie naar buiten voor frisse lucht. (momenteel staat hij nog 24/7 buiten, maar straks oktober/november moet hij van de wei af en dus voor de nachten op stal)
@ Cindy: heeft DJ nog steeds van die loopogen ook of niet? Ik zou er idd eens goed naar laten kijken.
@ Cindy: heeft DJ nog steeds van die loopogen ook of niet? Ik zou er idd eens goed naar laten kijken.
- Cindy+Uniek
Ik ga eigenlijk met mijn ouders naar mijn zus die in Den Haag woont, ik geloof niet dat het de bedoeling is dat we allemaal fjorden gaan bekijken, hihi..Viv schreef:jeeje kommie ook gezellie in Bergschenhoek langs dan, das paar minuutjes van DH afEsther schreef:Is wel een eindje rijden, maar ik ga misschien binnenkort naar Den Haag, dus misschien..

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Vandaag een nieuw halster voor Dakota gekocht, hij heeft nu maat Cob. Het is een super gaaf Scapa halster geworden, wel duur maar ach dan heb je ook wat 
Ik zal vandaag of morgen even fototjes schieten!

Ik zal vandaag of morgen even fototjes schieten!
Nou, weer tijd voor een grappig Djimm-feitje!
Laatst kreeg ik een mailtje van de opfok dat er bij de hengstjes een schimmeltje (schimmelinfectie) rondging. Ringworm, dus niks ernstigs. Zou binnen 6 weken weer over moeten zijn. Het vervelende is alleen dat het besmettelijk is, dus de kans dat alle paarden het zouden krijgen was nogal groot. Nouja, maakt mij niks uit, de paarden hebben er verder geen last van, het is alleen besmettelijk dus voor de opfok wat meer werk. Inmiddels zijn we weer een paar weekjes verder dus ik dacht 'goh, ik zal eens mailen hoe het staat met Djimm's schimmelstatus'. Krijg ik een mail terug dat alle hengstjes het hebben, behalve Djimm
Haha. Staat hij dus tussen 20 besmette gevallen, wordt telkens belaagd door groot en klein, en Djimm is degene die nergens last van heeft, hoe krijgt hij het voor elkaar
?
Laatst kreeg ik een mailtje van de opfok dat er bij de hengstjes een schimmeltje (schimmelinfectie) rondging. Ringworm, dus niks ernstigs. Zou binnen 6 weken weer over moeten zijn. Het vervelende is alleen dat het besmettelijk is, dus de kans dat alle paarden het zouden krijgen was nogal groot. Nouja, maakt mij niks uit, de paarden hebben er verder geen last van, het is alleen besmettelijk dus voor de opfok wat meer werk. Inmiddels zijn we weer een paar weekjes verder dus ik dacht 'goh, ik zal eens mailen hoe het staat met Djimm's schimmelstatus'. Krijg ik een mail terug dat alle hengstjes het hebben, behalve Djimm