Foto's Brabantrit

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » ma 22 sep 2008, 08:45

Natuurlijk moet je mensen de kans geven om de eerste keer aan zo'n rit mee te doen, maar als die mensen bewust sprintjes gaan trekken, en daar op een hele nette manier op worden aangesproken, waarom ze dat beter niet kunnen doen, en ze dan die mevrouw op een manier aankijken van, waar bemoei je je mee. Vervolgens iemand uitstaan te lachen die zijn paard afsponst, want dat is toch overdreven, terug komen van het eten en zien dat hun paarden nog de enige zijn met een zadel op.
Ik heb ze verteld dat ze gebruik mochten maken van de extra emmers en borstels die ik altijd meebreng, maar dit was niet nodig, de paarden hoefden geen water.
Dan vraag ik me toch af, waar ben je mee bezig.
Maar gelukkig is niet iedereen zo. En staan de meeste wel open voor
Ach ik zou me als het maar om een paar personen gaat niet druk maken en de volgende keer weer gewoon gezellig meedoen *o/* . Zulke kun je gewoon beter links laten liggen en het zelf laten uitzoeken.
Ellebel

Bericht door Ellebel » ma 22 sep 2008, 09:13

Ik vond het ook weer erg geslaagd en helaas ging het zo snel, leek inderdaad wel korter als vorig jaar.

De sprintjes 's middags waren geweldig! Tijd voor spierpijn hadden Tim en ik niet want we hadden zondag ook nog SGW training. Nu zijn we beiden wel stuk hoor maar echt een fantastisch weekend gehad!!
fjordido

Bericht door fjordido » ma 22 sep 2008, 09:24

~mirjam~ schreef:Natuurlijk moet je mensen de kans geven om de eerste keer aan zo'n rit mee te doen, maar als die mensen bewust sprintjes gaan trekken, en daar op een hele nette manier op worden aangesproken, waarom ze dat beter niet kunnen doen, en ze dan die mevrouw op een manier aankijken van, waar bemoei je je mee. Vervolgens iemand uitstaan te lachen die zijn paard afsponst, want dat is toch overdreven, terug komen van het eten en zien dat hun paarden nog de enige zijn met een zadel op.8)7
Ik heb ze verteld dat ze gebruik mochten maken van de extra emmers en borstels die ik altijd meebreng, maar dit was niet nodig, de paarden hoefden geen water.
Dan vraag ik me toch af, waar ben je mee bezig.
Maar gelukkig is niet iedereen zo. En staan de meeste wel open voor tips
jij hebt het over dezelfde als ik volgens mij :D
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 22 sep 2008, 10:40

hmmm begin me nu toch af te vragen wie je bedoelt.

ja het leek ook korter, was t ook iets want we waren r om half 4 al weer, uur eerder dan de planning, ja ubie had net allemaal dikke bulten/opgezette spieren, na 20 min rijden zijn ze al iets geslonken, haha
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
fjordido

Bericht door fjordido » ma 22 sep 2008, 11:05

ik bedoel de dame op de schurende fjelljon (die ze met een soort stootteugel reed) en haar vriendin.
het stomme is, is dat ze eigenlijk heel aardig is. ik heb toch al een aantal x leuk met haar gebabbeld. maar volgens mij kan ze beter gaan fietsen ipv paardrijden
Ellebel

Bericht door Ellebel » ma 22 sep 2008, 11:11

fjordido schreef:ik bedoel de dame op de schurende fjelljon (die ze met een soort stootteugel reed) en haar vriendin.
het stomme is, is dat ze eigenlijk heel aardig is. ik heb toch al een aantal x leuk met haar gebabbeld. maar volgens mij kan ze beter gaan fietsen ipv paardrijden
Hihi, ja eerlijk is eerlijk, die waren vorig jaar ook al zo rampzalig met die bokken aan het rijden.
~mirjam~

Bericht door ~mirjam~ » ma 22 sep 2008, 12:19

fjordido schreef: jij hebt het over dezelfde als ik volgens mij :D
Nee, ik heb het dus over andere, en waar ik uit begrepen heb, brachten deze 2 door hun acties andere ruiters nogal eens in een lastige
situaties.
Maar zo zie je maar weer, dat je toch niet alles van de rit mee krijgt,
ook al rij je mee.
fjordido

Bericht door fjordido » ma 22 sep 2008, 13:01

ik heb verder alleen die dame van "bolle" meegekregen, maar die was erg aardig, alleen wat onervaren, op een wat pittige fjord. afentoe peerde die em ook ff.
Ukie
Contacteer:

Bericht door Ukie » ma 22 sep 2008, 13:01

~mirjam~ schreef:
fjordido schreef: jij hebt het over dezelfde als ik volgens mij :D
Nee, ik heb het dus over andere, en waar ik uit begrepen heb, brachten deze 2 door hun acties andere ruiters nogal eens in een lastige
situaties.
Maar zo zie je maar weer, dat je toch niet alles van de rit mee krijgt,
ook al rij je mee.
Ja haha, bijv Jilly die bijna in de boom hing :=
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » ma 22 sep 2008, 15:10

fjordido schreef:ik heb verder alleen die dame van "bolle" meegekregen, maar die was erg aardig, alleen wat onervaren, op een wat pittige fjord. afentoe peerde die em ook ff.
Pauline bedoel jij :?
Ellebel schreef:
fjordido schreef:ik bedoel de dame op de schurende fjelljon (die ze met een soort stootteugel reed) en haar vriendin.
Hihi, ja eerlijk is eerlijk, die waren vorig jaar ook al zo rampzalig met die bokken aan het rijden.
er ontgaat mij dus duidelijk heel wat tijdens zo'n rit....... :D
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
sparky10

Bericht door sparky10 » ma 22 sep 2008, 17:56

ziet er leuk uit of het gezellig is ja kan je niet goed zien van de foto's haha .
Moeten ze hier ook eens organiseren vrees alleen dan dat ik hier als ongeleid projectiel te boek kom te staan met sparks :o
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Jilly

Bericht door Jilly » ma 22 sep 2008, 18:15

Bij mij was het ook zeker geen aanval naar de mensen die voor het eerst met hun paard in groep reden enz, zoals dat vrouwtje met die belgische fjord. Ze gaf gewoon toe dat ze nog nooit met haar fjord in groep reed en dat hij anders wel braaf was. Zij stond ook open voor tips en wist van zichzelf dat ze nog wat te gespannen in het zadel zat.

Maar dan heb je van die mensen die constant zitten te schelden als hun fjord er vandoor gaat, het is een rotknol en erop kloppen e.d.
Zo'n mensen hoeven echt niet voor mij :n
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
fjordido

Bericht door fjordido » ma 22 sep 2008, 19:33

Carolinef schreef:Pauline bedoel jij :?
ik weet haar naam niet. shame on me, want zij wist de mijnes wel. en ik heb best leuk met dr gekletst. ik dacht dat ze dr fjordje bolle noemde. of dat zn echte naam is, of zn koosnaam dat weet ik niet :D
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » ma 22 sep 2008, 22:25

Zo, dat ziet er wel heel erg gaaf uit zeg, zo'n grote groep fjorden!
Leuke foto's!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Plaats reactie