Mijn eerste buitenrit
-
Mijn eerste buitenrit
Vandaag afgesproken met Desiree (mijn bijrijdster) dat we samen gingen rijden. Een tijd geleden hebben we dit ook gedaan, alleen zat zij toen op Anca, zodat ik eventueel in zou kunnen grijpen vanaf Roon. En ze kende Roon toen nog niet zo goed, en ik had gedacht dat die nogal zou gaan uitproberen.
Toen heb ik een aantal keren in moeten grijpen en later is er niets meer van gekomen.
Tot vandaag!!! Hartstikke mooi weer, dus gaan met die banaan.
De kids zijn met opi en omi mee naar de dierentuin (Leo en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd, dus hebben we een avond voor onszelf). Leo is werken, dus had ik ineens alle tijd!!!
Rond 11.15 uur zijn we aangereden. Ik had wel wat spanningen, hoe reageert onze dame? Anca is een dame die niet makkelijk onder de indruk te krijgen is, maar hoe reageert ze als ze wel onder de indruk is? Ik stapte op en kwam al meteen vooraan. Roon probeerde steeds achter anca te kruipen. Dus ik 'mopper' wat op Roon dat hij degene is, die het goede voorbeeld moet geven. Maar nee, Ronan wilde wat uitproberen. Op een bepaald moment ligt er een autoband langs de kant. En mijnheer ging er dus echt niet langs. Anca wist niet goed wat er was, maar die staakte dus ook !!! Grrrrr, dus ik word een beetje boos, dat Ronan zich zo aan het aanstellen was! Komt er net een vrouwtje aan gefietst, dus ben maar even van Anca afgestapt om haar aan de kant te zetten. (er kwam geen reactie van haar). Verzorgster werd wat boos en wilde mijn zweepje. Oke, maar ze durft Roon er niet mee te slaan. Uiteindelijk toch wel! en toen was het goed. Ik heb gezegd dat ze nog terug moest komen en hem er tegen aan moest zetten en toen was het allemaal prima.
Anca was hartstikke braaf. Leo heeft haar regelmatig in de kar staan ,maar met oogkleppen op, is toch anders. Maar vrachtwagens ed ze gaf er niets om. Braaf paard!!!!
Rond 12.30 uur waren we terug, dus een mooi tochtje gemaakt. Dit is voor herhaling vatbaar en ik ben weer helemaal blij!!!
Ik zei nog dat ik heel rustig op Anca zat, had ik niet van mezelf verwacht.
Toen heb ik een aantal keren in moeten grijpen en later is er niets meer van gekomen.
Tot vandaag!!! Hartstikke mooi weer, dus gaan met die banaan.
De kids zijn met opi en omi mee naar de dierentuin (Leo en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd, dus hebben we een avond voor onszelf). Leo is werken, dus had ik ineens alle tijd!!!
Rond 11.15 uur zijn we aangereden. Ik had wel wat spanningen, hoe reageert onze dame? Anca is een dame die niet makkelijk onder de indruk te krijgen is, maar hoe reageert ze als ze wel onder de indruk is? Ik stapte op en kwam al meteen vooraan. Roon probeerde steeds achter anca te kruipen. Dus ik 'mopper' wat op Roon dat hij degene is, die het goede voorbeeld moet geven. Maar nee, Ronan wilde wat uitproberen. Op een bepaald moment ligt er een autoband langs de kant. En mijnheer ging er dus echt niet langs. Anca wist niet goed wat er was, maar die staakte dus ook !!! Grrrrr, dus ik word een beetje boos, dat Ronan zich zo aan het aanstellen was! Komt er net een vrouwtje aan gefietst, dus ben maar even van Anca afgestapt om haar aan de kant te zetten. (er kwam geen reactie van haar). Verzorgster werd wat boos en wilde mijn zweepje. Oke, maar ze durft Roon er niet mee te slaan. Uiteindelijk toch wel! en toen was het goed. Ik heb gezegd dat ze nog terug moest komen en hem er tegen aan moest zetten en toen was het allemaal prima.
Anca was hartstikke braaf. Leo heeft haar regelmatig in de kar staan ,maar met oogkleppen op, is toch anders. Maar vrachtwagens ed ze gaf er niets om. Braaf paard!!!!
Rond 12.30 uur waren we terug, dus een mooi tochtje gemaakt. Dit is voor herhaling vatbaar en ik ben weer helemaal blij!!!
Ik zei nog dat ik heel rustig op Anca zat, had ik niet van mezelf verwacht.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Wat goed van jullie dat je de stap hebt durven nemen...TOP
En fijn dat ze zo braaf was en dat jullie een heerlijke rit hebben gehad.
Gefeliciteerd trouwens met je 5-jarig huwelijk
Een hele fijne avond toegewenst saampjes!
En fijn dat ze zo braaf was en dat jullie een heerlijke rit hebben gehad.
Gefeliciteerd trouwens met je 5-jarig huwelijk

Een hele fijne avond toegewenst saampjes!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

-
Dank je wel Janine! Het zal wel lukken denk ik.
Tja, ik had meer werk bijna met Ronan mee in de gaten te houden, dan met Anca te rijden!! Wel grappig, maar ik weet gewoon wanneer Roon iets wil gaan doen. Ik zeg dit dan van te voren en dan Dees er in ieder geval alvast iets aan doen. Tja, ik ken hem zo goed he?
Ik hoop dat ik dat met Anca ook zo kan krijgen. Maar daar ben ik niet zo bang voor.
Tja, ik had meer werk bijna met Ronan mee in de gaten te houden, dan met Anca te rijden!! Wel grappig, maar ik weet gewoon wanneer Roon iets wil gaan doen. Ik zeg dit dan van te voren en dan Dees er in ieder geval alvast iets aan doen. Tja, ik ken hem zo goed he?
Ik hoop dat ik dat met Anca ook zo kan krijgen. Maar daar ben ik niet zo bang voor.
-
@Daphne. Ik denk dat ze hem juist door dit voorval wat meer durft aan te pakken. Ik had ze pas al 'les' gegeven en toen heb ik een aantal keren gezegd, dat ze hem best een tikje kan geven! Hij bokt niet of zo. Maar ze heeft in het verleden een nogal vervelende warmbloed gereden en daardoor is ze bang geworden.
Nu ze hem met die band met haar benen niet er langs af kreeg en ze uiteindelijk hem een tikje gaf en dat hij daar wel op voorwaarts ging, zal dat nu wel beter gaan denk ik.
Nu ze hem met die band met haar benen niet er langs af kreeg en ze uiteindelijk hem een tikje gaf en dat hij daar wel op voorwaarts ging, zal dat nu wel beter gaan denk ik.
Het gevoel van euforie ken ik, heb het afgelopen maandag zelf meegemaakt (zie topic Meline weer voor de kar http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=29749). Een heerlijk gevoel is het, of niet dan.
Nog van harte gefeliciteerd met je 5-jarig huwelijk.
Nog van harte gefeliciteerd met je 5-jarig huwelijk.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
-