Even voorstellen
Welkom op FW!!
Ik ben Anita, 46 jaar, getrouwd en in het bezit van 3 Fjorden. Dit zijn de merrie Meline (v. Havstad), Celony (v. Balony) en Djambo (v. Balony). Dit drietal is moeder met haar 2 zoons.
Ik ben wel heel erg van de afstammingen, heb er zelfs een bestand van meer dan 23.000 Fjorden van opgebouwd. Ben dan ook benieuwd naar wie je vorige Fjord Tosca precies was. Kan namelijk in mijn bestand geen Tosca vinden met als vader Brusvein. Heette ze misschien off. anders? Afschuwelijk dat je afscheid van haar hebt moeten nemen omdat ze ziek was. Veel mensen hier op FW kennen dit helaas ook en weten wat je gevoeld hebt en misschien nog wel voelt, ikzelf helaas ook.
Ik ben Anita, 46 jaar, getrouwd en in het bezit van 3 Fjorden. Dit zijn de merrie Meline (v. Havstad), Celony (v. Balony) en Djambo (v. Balony). Dit drietal is moeder met haar 2 zoons.
Ik ben wel heel erg van de afstammingen, heb er zelfs een bestand van meer dan 23.000 Fjorden van opgebouwd. Ben dan ook benieuwd naar wie je vorige Fjord Tosca precies was. Kan namelijk in mijn bestand geen Tosca vinden met als vader Brusvein. Heette ze misschien off. anders? Afschuwelijk dat je afscheid van haar hebt moeten nemen omdat ze ziek was. Veel mensen hier op FW kennen dit helaas ook en weten wat je gevoeld hebt en misschien nog wel voelt, ikzelf helaas ook.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

bedankt voor je pb-tje!
ontzettend leuk om Ullah via deze weg te volgen!
Ik ben Jet (25) en mijn lieve Erna (Emy) is de moeder van Ullah. Ik heb Ullah (Ufa) als veulentje gekend en wat was ze toen al een scheetje wel een kleine ondeugd- welk veulen is dat niet?!
Naast Erna is ze thuis met nog twee vriendinnen, mijn andere twee paarden; Sophietje Bumblebee een vijfjarige shetXwelhsje en de elfjarige Felitiano Gallant ook wel vriendelijke Fee genoemd, een HolsteinerxEngels volbloed.
veel plezier aankomend weekend !
ontzettend leuk om Ullah via deze weg te volgen!
Ik ben Jet (25) en mijn lieve Erna (Emy) is de moeder van Ullah. Ik heb Ullah (Ufa) als veulentje gekend en wat was ze toen al een scheetje wel een kleine ondeugd- welk veulen is dat niet?!

Naast Erna is ze thuis met nog twee vriendinnen, mijn andere twee paarden; Sophietje Bumblebee een vijfjarige shetXwelhsje en de elfjarige Felitiano Gallant ook wel vriendelijke Fee genoemd, een HolsteinerxEngels volbloed.
veel plezier aankomend weekend !
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Wat een leuke reacties allemaal, kan niet wachten tot overmorgen. Gevoelsmatig kan ik dan weer'écht meebeppen 

"Hersentocht", samen met Ullah 480 km wandelen voor het goede doel zie http://www.facebook.com/hersentocht of http://www.geef.nl/actie/hersentocht
Ullah, v Drageset x vm Solar
Jeetje Viv, Tjo ook al niet meer. Laten we hopen dat ze samen aan de krentenbollen zijn in de paardenhemel.Viv schreef:Heej Anous welcome back!!
Wat sneu joh van Tos maar wel heel gaaf dat je een nieuwe liefde bent tegen gekomen. Je moest er blijkbaar even op wachten.
Misschien heb je ergens meegekregen dat mijn Tjootje ook niet meer is. Vorig jaar plotseling dood gegaan aan vergiftiging. Ook wij hebben een nieuw geel stuk op stal staan. De 2 jarige (naja bijna alweer 2,5) Cadiz v. Vasco m. Selja. Een heerlijk dier met veel humor.
Iig welkom terug en alvast veel pelzier met je nieuwe gele speeltje
Gr Viv
Vandaag mijn spulletjes naar stal gebracht. Ben helemaal opnieuw begonnen, en wat oude dingetjes. Vooral die wat oudere dingetjes doen je soms weer even slikken. Maargoed, de echte TOS-spullen heb ik dan ook niet meegenomen. Ik wil een nieuwe start en niet steeds dat brok in mijn keel weg moeten slikken.
Nou doe ik weer mee en zul je me dus geregeld treffen op FW, met kiekjes en vast veel leuke verhalen.
groetjes,
Anoes
"Hersentocht", samen met Ullah 480 km wandelen voor het goede doel zie http://www.facebook.com/hersentocht of http://www.geef.nl/actie/hersentocht
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Jeetje.....jouw avaterfoto......als 2 druppels erna.
Ook die grote oren en die zachte ogen.....yep..die heeft idd veel van moeders meegekregen.
Ook die grote oren en die zachte ogen.....yep..die heeft idd veel van moeders meegekregen.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Tosca heette offcieel Gerdy. Mocht je haar niet in je bestand hebben dan kan ik met de tijd weleens de papieren erbij zoeken voor je. Vertel net aan een ander dat deze nog bij mijn ouders liggen. Ligt toch nog wat gevoelig om dergelijke dingen weer boven water te halenAnita45 schreef:Welkom op FW!!

-
Ik heb haar gevonden hoor. Haar levensnr. was G-92 en haar moeder heette Yali en had levensnr. Y-95. Moedersvader was Tjostar T04. Ze stond op naam van ene Marjolein Wagemans. Hoe lang heb je haar gehad?Ullah schreef:Tosca heette offcieel Gerdy. Mocht je haar niet in je bestand hebben dan kan ik met de tijd weleens de papieren erbij zoeken voor je. Vertel net aan een ander dat deze nog bij mijn ouders liggen. Ligt toch nog wat gevoelig om dergelijke dingen weer boven water te halen ;)Anita45 schreef:Welkom op FW!!
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hi
welkom hier ,
ik ben joyce(26) en woon samen met mijn vriend martijn in dronten .
Ik ben al 11 jaar in het bezit van e nu 11 jaar jonge sparky .
Een klophengst maar wel zoo lief .
heel veel plezier zaterdag !!
Wel toevallig jet dat erna de mams is en zeer zeker leuk voor jou
welkom hier ,
ik ben joyce(26) en woon samen met mijn vriend martijn in dronten .
Ik ben al 11 jaar in het bezit van e nu 11 jaar jonge sparky .
Een klophengst maar wel zoo lief .
heel veel plezier zaterdag !!
Wel toevallig jet dat erna de mams is en zeer zeker leuk voor jou

nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Welkom Anoeschka!
Ik ben Anouska, 28 jaar, en in het bezit van de 3 jarige ruin Bjørn.
Veel plezier hier.
Ik ben Anouska, 28 jaar, en in het bezit van de 3 jarige ruin Bjørn.
Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Welkom, ik ben Ivonne, 41 jaar. Woon samen met Jan Willem op een boerderij in Drenthe. Wij hebben 1 fjordenmerrie, Marga, ze is drachtig van Timor. En we hebben nog een 2 jarigr KWPN-er Baranna.
Ullah...............jeugdsentiment, was mijn lievelingsboek als kind: Ullah mijn pony. Was ook een fjord. Heb het boek wel honderd keer gelezen.
Ullah...............jeugdsentiment, was mijn lievelingsboek als kind: Ullah mijn pony. Was ook een fjord. Heb het boek wel honderd keer gelezen.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ja, ik ook. Het klopt alleen niet helemaal Ivonne. Er waren 2 boekjes. Eentje getiteld "Ullah mijn pony", over een manegepony die kreupel werd en niet meer bereden kon worden waarna zijn berijdster hem stal uit de manege om hem van de slager te redden.Lovemischa schreef:Ullah...............jeugdsentiment, was mijn lievelingsboek als kind: Ullah mijn pony. Was ook een fjord. Heb het boek wel honderd keer gelezen.
De andere heette "Ankie en haar Fjordenpaardje" en ging over de Fjordenmerrie Frya waar Ankie kennis mee maakt als ze bij vrienden van haar oom en tante mag logeren op de Veluwe. Frya lijkt precies op de Fjord die ze eerder heeft gehad en die 2 worden onafscheidelijk.
Heel stiekum moet ik bekennen dat ik ze nog wel eens lees. Heb ze nu voor me liggen om de titels precies te kunnen overnemen.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco