Even voorstellen!!
Even voorstellen!!
Hallo allemaal, ik kijk al een tijdje mee op de site maar nu zal ik mezelf eindelijk eens voorstellen. Ik ben Esther Kievit en ben sinds oktober 2006 in het bezit van een geel draakje. Ze heet Shirley en is geboren op
01-04-1997. Ik heb haar gekocht van iemand op Tholen die haar weer van de fokker in oldebroek had gekocht. Zelf heeft ze haar maar 5 maanden gehad want het ras trok haar achteraf toch niet zo. Ik weet dat ze bij de fokker 2 veulentjes heeft gehad van holmar maar weet niet waar ze zijn. Ik rij voornamelijk onder het zadel en af en toe met mijn man een rondje voor de kar. (volgens mij heb ik het tuig overgenomen van heleen die ook hier op de site zit) Ze staat hier bij een boer in vlissingen met nog 8 andere paarden alleen heeft hij geen bak dus ik rij echt alleen maar buitenritten, maargoed het bos en strand is dichtbij dus dat is wel weer erg leuk. Ik zal snel eens fotos plaatsen.
Groetjes Esther
01-04-1997. Ik heb haar gekocht van iemand op Tholen die haar weer van de fokker in oldebroek had gekocht. Zelf heeft ze haar maar 5 maanden gehad want het ras trok haar achteraf toch niet zo. Ik weet dat ze bij de fokker 2 veulentjes heeft gehad van holmar maar weet niet waar ze zijn. Ik rij voornamelijk onder het zadel en af en toe met mijn man een rondje voor de kar. (volgens mij heb ik het tuig overgenomen van heleen die ook hier op de site zit) Ze staat hier bij een boer in vlissingen met nog 8 andere paarden alleen heeft hij geen bak dus ik rij echt alleen maar buitenritten, maargoed het bos en strand is dichtbij dus dat is wel weer erg leuk. Ik zal snel eens fotos plaatsen.
Groetjes Esther
Shirley mijn gele draakje!!!
Foto's zijn we zeker benieuwd naar. Welkom hier op FW.
Ik ben Anita en heb 3 Fjorden, t.w. Meline (v. Havstad) en haar 2 zoons die als vader Balony hebben, ze heten Celony en Djambo.
Ik ben Anita en heb 3 Fjorden, t.w. Meline (v. Havstad) en haar 2 zoons die als vader Balony hebben, ze heten Celony en Djambo.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Welkom!! Ben ook wel benieuwd naar foto's!!
Ik ben ook Esther, 25 en in bezit van 5 fjorden.
Jeskim (Zidar x Damsig) is 19 en is wel een beetje mijn oogappeltje.. Dan heb ik nog een 3 jarige dochter van haar, Bente (v. Anton) en een 4,5 maanden oude zoon Elvis (v. Timor).
Daarnaast heb ik nog de merrie Tea (Halldor x Brusvein) van 10 en haar 4 maanden oude zoon Eachann (v. Timor).
Groetjes Esther..
Ik ben ook Esther, 25 en in bezit van 5 fjorden.
Jeskim (Zidar x Damsig) is 19 en is wel een beetje mijn oogappeltje.. Dan heb ik nog een 3 jarige dochter van haar, Bente (v. Anton) en een 4,5 maanden oude zoon Elvis (v. Timor).
Daarnaast heb ik nog de merrie Tea (Halldor x Brusvein) van 10 en haar 4 maanden oude zoon Eachann (v. Timor).
Groetjes Esther..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Hoi,
Ik ben janine en samen met mijn vriend hebben we 3 fjorden.
Cindy van 2, Akes van 4 en Gerrit(Waldor) van 7.
Veel leesplezier hier!
Ik ben janine en samen met mijn vriend hebben we 3 fjorden.
Cindy van 2, Akes van 4 en Gerrit(Waldor) van 7.
Veel leesplezier hier!
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Welkom hier! Ik ben Anouska, 28 jaar, en in het bezit van de 3 jarige ruin Bjørn (Orsta x Havstad). Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
He wat leuk weer iemand uit het Zeeuwse erbij!!
Welkom ik ben Andrea 30 jaar en in het bezit van mijn jaarling ruintje Dakota (v. Sven).
Dakota heb ik zelf gefokt, zijn moeder Vinga heb ik helaas in mei dit jaar in moeten laten slapen.
Welkom ik ben Andrea 30 jaar en in het bezit van mijn jaarling ruintje Dakota (v. Sven).
Dakota heb ik zelf gefokt, zijn moeder Vinga heb ik helaas in mei dit jaar in moeten laten slapen.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- Cindy+Uniek
welkom Esther,
foto's van je paard ben ik ook benieuwd naar!
ik ben Jet (25) en mijn fjordendame volgend jaar eveneens 25 jaren jong.
Erna woont samen met mijn twee andere viervoeters aan huis. Dit zijn Sophietje Bumblebee een vijfjarige shetxwelsh appaloosa en de elfjarige Felitiano Gallant een holsteinerxengels volbloed.
veel plezier op Fw
foto's van je paard ben ik ook benieuwd naar!
ik ben Jet (25) en mijn fjordendame volgend jaar eveneens 25 jaren jong.
Erna woont samen met mijn twee andere viervoeters aan huis. Dit zijn Sophietje Bumblebee een vijfjarige shetxwelsh appaloosa en de elfjarige Felitiano Gallant een holsteinerxengels volbloed.
veel plezier op Fw

'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
hoi esther,
welkom hier.
Ik ben truus, moeder van 2 kids en. tevens een super fjordenruin van 3 jaar Binky.
welkom hier.
Ik ben truus, moeder van 2 kids en. tevens een super fjordenruin van 3 jaar Binky.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.