We hadden 2 merries + veulens mee en 2 hengsten voor demo vrijspringen in de hoofdring. Voor de hengsten was het allemaal enorm spannend! Voor het eerst sinds ze gedekt hebben weer samen in de trailer (gelukkig hadden we luxevervoer ipv de prehistorische trailer van Louis

Het was eerst even gillen en stampen, maar eens we reden was alles rustig. Er waren van die 'stallen' neergezet voor de hengsten, maar hadden ze dat heel stratisch net voor de merries neergezet... Helemaal uit hun doen dus

Maar tijdens de demo hebben ze zich super gedragen en nadien in de trailer ook weer! Ik ben samen met Eric al vroeger de hengsten naar huis gaan doen, dus uitslagen van Alina en Witske heb ik niet.
Jalina had een 2e plek bij de merrieveulens met 39 ptn en Jall een 2e plek bij de hengstveulens met 36 ptn. Ze hebben zich SUPER gedragen! Van Witske ben ik even totaal niet te spreken... Was echt een draak! M'n arm is er nog lam van... Maar da's natuurlijk ook een beetje eigen schuld, ze komt nooit op vreemd terrein en ze is al zo'n zenuwpeesje. Jall trok er zich gelukkig niks van aan en was lekker voorbeeldig!
Maar genoeg gezeverd, foto's!
Witske en Jall op de parkeerplek

Ali en Jali

De heren in hun 'stallen'

lekkere billen

Een Haugguten x Lenngard hengstveulen

Een Hildar x (iets NL's) hengstveulen

knuffelen

jaarling denk ik

hafjes

shetjes (de 3 shorts waren er dit jaar niet helaas)

welsh denk ik

koeien

kamelen

kinderlandbouwdag (koeien, ezels, konijnen, papegaaien,...)

trekwedstrijd

onze lieverdjes komen ook nog eens voorbij

2-jarige merrie Herman x Lenngard

Gidar wachtend

voorstelling Merens hengst

springen

Brijol

Voila, een kleine impressie van onze dag! Nu is het alleen nog wachten op de uitslagen van model- en stermerries (niet dat we daar iets van verwachten) en best getoilleteerd.
Excuses trouwens voor de slechte kwaliteit, maar m'n cameraatje en slecht weer is geen goeie combi