Gisteravond om 8 uur kreeg ik een telefoontje van een vriend van ons waar mijn pony's op de wei staan. Of ik aan het rijden was met 1?! Uhh nee... Nou ik ben er een van jouw kwijt. Op dat moment aan de telefoon was die langs de slootkant aan het lopen en vond hem maar niet... Net voordat die op hing riep die ''ik heb m'' tuut tuut tuut...
Nou geloof me ik ben in mijn paarden tijd nog nooit zo geschrokken?! Zit die met zijn kop onder water en leeft die nog wel?
Wij als een speer erheen en ondertussen had ik m alweer te pakken aan de telefoon, ja hij doet het hij hinnikt, hij staat alleen te trillen als een idioot.
Dus dekens mee en wij met de land rover erheen. Auto was nodig met lier, maar daaraan sleepte we haar alleen dieper de steile kant in en ze had ook geen puf meer zich omhoog te gooien.
Ze loopt op het oude land en het is daar klei op veen, dus ze zat echt vast.
Ik erbij in de sloot eigenlijk meteen al! (ik stink nog

Nu staat ze nog lekker bij hun op stal en ga ik een weekend naar Engeland! Gelukkig zorgen ze perfect voor haar!
Vanavond gaat mijn vriendin een lekker eind wandelen en ze hadden haar goed warm gehouden vannacht.
Moest dit echt even van me af schrijven, nu gaan we zo naar de boot en ik heb al 3x gebeld ofzo daarheen

Vannacht droomde ik dus steeds dat ze plat lag en niet op stond, pff heb niet zo goed geslapen!
Bedankt voor het lezen