Toch blij, maar ook balen (keuring rolde)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 10 sep 2008, 10:06

Esther schreef:Als je niet naar de keuring kijkt ziet ze er nu prima uit hoor!! Mooi slank, niets mis mee!!
Vond haar nu niet 'mooi' slank (ala Benthe v. Reinar & Wolly), afgetraind is dit. Die broekspier was te goed zichtbaar, op de rug te schraal en daarmee te gespannen in haar bovenlijn. De schouder viel apart en de hals was ingedeukt. Oftewel: Het is zichtbaar dat ze haar reserves aan het opgebruiken is, maar er komt geen/niet voldoende spiermassa voor terug.
(ze gaat nu naar het maatje: Anton na het jubileum in 2005 – afgetraind)
Als ze nog meer afvalt, dan ga je haar ribben zien.

@Lisa; wat voer je haar na het rijden als ik vragen mag? Hier heeft zonnebloemolie en een beetje krachtvoer ook al goede resultaten geboekt.
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » do 11 sep 2008, 05:08

Heb je gelijk in, ik vergelijk het nog te veel met propje Vera, wat dat betreft is dit een stuk beter..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Lisa

Bericht door Lisa » do 11 sep 2008, 18:38

Bella: vera krijgt hippostar polo, halve schep en muesli zonder haver en daar doe ik af en toe scheutje zonnebloem olie door, maar ben van plan dat meer te gaan doen. Ze krijgt dus nu ook beter hooi dat scheelt ook al een deel. Ik snap alleen het afgetrainde niet, want ik rijd juist meer en daardoor heeft ze veel meer spieren gekregen, dat ze idd te slank is dat weet ik, maar daar ben ik ook al druk meebezig (ook al voor de keuring)
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Plaats reactie