Maar we hebben niet zo'n zin in weer een dag regen. Vooral omdat het in principe niet hoeft

EifelopfokCindy+Uniek schreef:dj is ook nog hengst en dat hoop ik ook nog even zo te houden! hij moet zowiezo volgend jaar aug/sep weg op dit adres dus dan is het afwachten waar ik hem kwijt kan als hengst aangezien hij dan al 2,5 is.....
voor een merrie ga ik ook niet meer zo snel anita, een half jaar geleden heb ik mijn 7 maanden drachtige merrie in moeten laten slapen aan zware koliek aan haar dunne darm, ze had daarbij ook verdraaiingen. gelukkig dat het niet aan het veulentje lag, van fokken ben ik ook wel een beetje afgestapt. ik heb gezegd mocht dean wat gebeuren en hij mocht het niet redden dan neem ik ook geen paard meer.Anita45 schreef:Wat een ellende Brenda. Dat wordt dus geen hengst meer in de toekomst maar alleen nog merries. Bij ons is het met Celony ook niet helemaal goed gegaan. Bij de eerste poging liggend was de bal weggeschoten voordat hij verwijderd kon worden. De dierenarts is een uur bezig geweest maar geen bal. Toen is de hele castratie eerst maar afgeblazen. Twee maand later is hij alsnog staand gecastreerd in de kliniek AA en Hunze in Schoonloo, probleemloos. Djambo moet dit nog ondergaan en hij gaat zeker weten ook naar Schoonloo.brendaatjuh schreef:Dean is liggend gecastreerd. ik ben er zelf niet bij geweest. maar ik hoop nooit meer zoiets mee te maken. Dean bleef aan het etteren en zweren, op een gegeven moment is de linkerkant dicht gegaan maar daar was ook een abces aan het broeien, een abces waar 1 liter pus en etter uit kwam, het arme schaapje was echt doodziek. Gelukkig is hij na alle ellende die hij heeft meegemaakt weer helemaal de oude en heeft hij het super naar zijn zin met zijn "harem"
Laat Deantje maar lekker genieten in zijn harem, hij kan nu toch geen kwaad meer.
hahaha nee met 2,5 jaar wil ik hem dan al wel dicht bij huis dan kan ik langzaam beginnen met wandelen e.d. ik ga hem niet voor een half jaar nog eens verhuizenDaphne schreef:EifelopfokCindy+Uniek schreef:dj is ook nog hengst en dat hoop ik ook nog even zo te houden! hij moet zowiezo volgend jaar aug/sep weg op dit adres dus dan is het afwachten waar ik hem kwijt kan als hengst aangezien hij dan al 2,5 is.....
1.33?? Als ik haar zo op de foto's zag zou ik haar echt groter hebben geschatdouwina schreef:Damaris hebben we vorige week gemeten en wij kwamen (profisorisch) uit op 1.33. Viel ons reuze mee, ze ogt veel groter.
Ze maakt nu trouwens ook ineens megasnel een wintervacht aan. Hoe zit het met de vachtjes van jullie jaarlingen?