ik zei dat dat prima was en of hij dan misschien even op alex wilde.
ik wil al een tijdje graag eens iemand anders op alex om te kijken hoe hij dan reageert.
Deze jongen heeft jaren een eigen paard gehad en kan goed rijden en is niet bang aangelegd.
dus zijn ze vanmiddag geweest en hij wou graag op alex.
ik heb er wel bij gezegd dat hij vaak bokt met het wegstappen en dat hij 6 weken niet bereden was(door vakantie en andere omstandigheden).
vond hij niet erg, dus na alex eerste even gelongeerd te hebben ging hij erop.
Met het wegstappen ben ik een paar meter meegelopen en toen heb ik alex losgelaten.
het ging echt super,die jongen rijd heel rustig, zonder dwang,wilde ook geen zweepje en Alex liep heel braaf.
hij heeft zelfs met hem gegaloppeerd..
Toen vroeg hij of hij zonder zadel uit mocht stappen,ik vond dat prima maar heb wel gezegd dat ik dat nog nooit gedurft heb met alex en ik dus niet wist hoe hij zou reageren.
geen probleem, zadel eraf, even een voetje gegeven en stappen maar!!
alex vond dat wel vreemd en liep in het begin een beetje onzeker maar verder niks aan de hand.

Hij was zo super braaf, ik ben helemaal blij en super trots op hem!!
Waarschijnlijk komt deze jongen wel vaker rijden en we gaan ook een keer naar het bos, dan kan hij op amber.
Het was ook erg leuk om te zien hoe die jongen zat te genieten, hij had echt een klik met alex en vond dat het een pony was met veel potenties.
Ik moest het gewoon even met jullie delen!