Vrijdag hebben we hem opgehaald. Om 13.00 uur zijn we vertrokken. We reden de snelweg op en we stonden al in de file... de heenweg hebben we er ongeveer 3 uur over gereden... Toen we daar aankwamen hebben we uiteraard even een bakje koffie gedronken en toen was het weer inladen en wegwezen want we moesten ook nog een eind terug. Nou ja zoals een echte fjord.... voor een hapje eten stond hij binnen 2 tellen op de trailer! Terugweg heeft 2,5 uur geduurd, met een korte pauze. We hebben een andere weg gekozen, wel een stuk om gereden maar gelukkig geen file gehad. Om 19.00 uur waren we terug op stal.
En gister was het dan zo ver... ik kon het niet laten om er even op te klimmen. Uiteraard hebben we niet zo veel gedaan, gewoon even laten wennen aan alle rare/nieuwe dingen en geluiden. Hij vond het spannend, maar heeft zich uitstekend gedragen! Ik ben dus zo blij als een klein kind die de kerstman ontmoet

Deze week ga ik er wel op, maar doen we het rustig aan... vanaf volgende week gaan we gewoon aan het werk en vooral beginnen met conditie opbouwen, voor zowel paard als ruiter

ik hou jullie op de hoogte en hoop dat er snel wat foto's komen.