Lovemischa schreef:Mooi voor elkaar hoor! Lijkt me toch niet dat die kasten in de stal zijn, dan zou dat spul echt niet op dat plankje blijven staan.
Ja die kasten zitten in de stal. Vandaag kwam ik op stal en hebben die twee er dus een open gekregen (
Al denk ik dat het onze fout geweest is en dat we het gewoon niet goed dichtgedaan hebben
Ze hadden al mn pavo koeken op. Was eerst wel pist maar ja ik zou het ook doen als ik hun was. Moet ik die koeken ook maar in mn voerbak bewaren!!! Maar goed voor de rest hadden ze eens goed bekeken wat ik allemaal voor paardenspullentjes had en de borstels hadden ze verspreid in mn stal stel idioten
Dat plankje kunnen in in princiepe niks van af halen omdat het voor Imka (die alles overhoop haalt want Hosta is wat dat betreft een trutje) te hoog hangt. En hier op de foto staat het een beetje op elkaar gestapeld maar dat is uiteraard nu niet meer zo. We hadden het toen even snel zo neergezet omdat alles leeg moest
Voor die box met mn tuig hangt een spanband dus die kunnen ze ook niet ervanaf trekken. En die kussens erboven maakt niet zo uit die hadden ze idd al gepakt maar ja dat is toch niet leuk verder
Het heeft mij idd veel energie gekost met mn reuma, maar ik heb dan ook wel de klusjes gepakt die ik gewoon zeker aan kan! Zo heb ik het zand erin gereden met een shoffeltje. En heb ik de ogen in de palen gedraait want dat kon allemaal op mijn manier!
Maar ik ben zoals jullie zien helemaal klaar voor mn operatie want ik kan mn paardje nu met een goed gevoel achter laten!
Ziet er super uit Nance, kom snel ff buurten hoor
Ja gezellig! Kan je eindelijk ons plekkie zien. En ik moet ook nog steeds een keertje jou kant op komen, ik schaam me wel een beetje hoor want zeg telkens dat ik een keertje kom maar het komt er maar niet van