Leuk dat je je ook hebt aangemeld!
Dat bezoek en spreken op de keuring gaat vast nog wel gebeuren, ik ben in Rolde en Roden en op de CK.Bella schreef:Hoi Anita, leuk jou hier nu ook tegen te komen.
En schandalig dat ik a) nog niet bij je langs ben geweest, drukte en b) je nog niet gesproken heb op keuringen. (wist steeds niet zeker of je het wel was)
Gaat het goed met je herstel van de operaties?
Is de moeder van Binky Ietje. Dan heb ik hem geloof ik wel eens op de keuring gezien.truus1970 schreef:hoi
Ik ben Truus, 2 jongens getrouwd en heb sinds kort een fjord, Binky, v Hayo.
Kom ook uit drenthe, maar woon nu op de grens ervan
Maar het klopt wel hoor, ik woon bij Jan Kruis in het dorp. Wie eens op bezoek wil komen is van harte welkom. Leuk!!!! Ben bijna altijd thuis.Lovemischa schreef:Foei Tamara :D , je weet toch wel waar Jan Kruis van Jan, Jans en de kinderen woont???
nee, hoor, geintje, ik weet het toevallig omdat er 2 paarden van die boer waar ik werkte heen zijn gegaan.
Dat klopt hoor Marijke, nogmaals bedankt daarvoor.Marijke&Rosco schreef:Volgens mij heb ik die van mij al eens via mail aan je doorgeven of niet?
19960030
Nee kinderen zat er voor ons helaas niet in Andrea. Dat laat mijn gezondheid niet toe. Behalve reumapatiënt ben ik ook nog hartpatiënt. Mijn hart zou een zwangerschap niet aankunnen en hoe moeilijk dat dan ook is dan moet je besluiten dat kinderen niet voor jou zijn weggelegd. Gelukkig kan ik inderdaad veel liefde bij mijn beesten kwijt al kunnen ze kinderen nooit vervangen.Dreeke schreef:Leuk dat je er bent Anita, je kent mij wel een beetje via internet, en Dakota ken je ook dus die hoef ik niet voor te stellen.
Enne geen kinderen? Je fjorden zijn evengoed je kinderen hoor :D
Ik heb standfoto's van Alex van je gehad, Annette maar dat is al weer een hele tijd geleden, in ieder geval voor mijn operaties. Als je nieuwere in zomertenue hebt houd ik me aanbevolen.colunder schreef:hee, anita, leuk dat je je ook aangemeld heb!
ik ben annette, waar je mee gemaild heb over de stambomen van collin en alex!
heb je de standfoto's van alex nog gehad??
veel plezier hier op FW.