Svenna is kaal
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Svenna is kaal
Ik kon het niet meer aanzien en heb vanavond een halve kruiwagen haar eraf geschoren. Volgens mij vind ze het zelf ook lekker, ze had zo'n kriebels dat ze de strepen op de billen had van het schuren met dat lange haar.
Dus samen met Mandy even een flinke APK beurt gegeven. Na het scheren de staart gewassen, hoefjes gevet, helemaal weer knap.
Ze is weer als nieuw!
Dus samen met Mandy even een flinke APK beurt gegeven. Na het scheren de staart gewassen, hoefjes gevet, helemaal weer knap.
Ze is weer als nieuw!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Een zomerdeken van HH en als het kouder word ga ik een 100g regendeken opdoen, maar bij ons op stal is het zo warm nu!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel

ik zit nog te bedenken wanneer ik die twee van mij zal gaan scheren,
Arisca zit nog heel kort in het haar maar Pris niet....
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Wat is er zo gek aan scheren in augustus?skreia schreef:Scheren in augustus![]()
Nou dan ben ik heel benieuwd hoe dik ze dan al in het haar heeft gezeten?
Wij scheren het hele jaar door.
Perla gaat ook weer kaal.
Die wordt gewoon hard getrained en dan kan je (bij een wat minder fanatiek paard) die dikke vacht echt niet gebruiken. Ze krijgen het te snel warm en vatten veel sneller kou.
Taco mag zijn vachtje nog even houden maar die zal in september ook echt alweer aan de beurt zijn.

Wat lekker! Kan me wel voorstellen dat Svenna het ook wel lekker vindt, Zanouk is gister ook weer geschoren hoor, die stond gewoon te genieten toen ik met het scheerapparaat de bossen haar achter haar oren aan het weghalen was (met zo'n lipje helemaal, gek paard)
Natuurlijk is scheren tegennatuurlijk maar uiteindelijk zit ze toch lekkerder in d'r vel tijdens het (inderdaad tegennatuurlijke
) rijden en afkoelen daarna...
Natuurlijk is scheren tegennatuurlijk maar uiteindelijk zit ze toch lekkerder in d'r vel tijdens het (inderdaad tegennatuurlijke

Don't believe everything you think
ja same here, en met tegen natuurlijk bedoel ik dat het nu nog zomers is (moet zijn) bedoel as zaterdag en zondag zijn de minimum temperaturen 25 graden, als we alles wat we met onze dieren doen gaan bekijken wat wel of niet natuurlijk is, dan kan je n heel foprum vol schrijven, gaat om het gevoel, MIjn gevoel wat de dekens momenteel betreftskreia schreef:Ik ben ook niet tegen scheren hoor want doe het zelf ook![]()
Maar vind het gewoon raar klinken om in augustus te scheren dan heb ik nog het zomergevoel (nu wat minder met deze 'zomerse' temperaturen)
Skreia scheer ik meestal pas oktober/november en dan hoef ik ook maar 1 keer te scheren

Helaas moet ik Iza waarschijnlijk in september ook voor de eerste keer weer scheren. En dan in november weer...Gelukkig zit ze in de zomer heel mooi dun in de vacht, maar anders ging het scheerapparaat er ook over. Als je een beetje fanatiek met je paard wil rijden is het geen doen met zo'n dikke jas aan.
Ben wel benieuwd naar foto's van Svenna na haar make-over...
Ben wel benieuwd naar foto's van Svenna na haar make-over...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Grappig dat deed Svenna dus net zo, met dat lipje, ik heb zo gelachen!Lies schreef:Wat lekker! Kan me wel voorstellen dat Svenna het ook wel lekker vindt, Zanouk is gister ook weer geschoren hoor, die stond gewoon te genieten toen ik met het scheerapparaat de bossen haar achter haar oren aan het weghalen was (met zo'n lipje helemaal, gek paard)
Natuurlijk is scheren tegennatuurlijk maar uiteindelijk zit ze toch lekkerder in d'r vel tijdens het (inderdaad tegennatuurlijke) rijden en afkoelen daarna...
En ze vind het idd heerlijk, dat tegennatuurlijke!
Je wilt niet weten hoe dik Sandra in haar vacht zit. We gaan komende zaterdag nog met die winterjas na de keuring en daarna ben ik bang toch echt scheren. Het is geen doen. Er zullen komende zaterdag wel foto's verschijnen van San dan kun je het zien. Vind het gewoon sneu voor haar.skreia schreef:Ik ben ook niet tegen scheren hoor want doe het zelf ook![]()
Maar vind het gewoon raar klinken om in augustus te scheren dan heb ik nog het zomergevoel (nu wat minder met deze 'zomerse' temperaturen)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
ik wil vera eigenlijk ook van de week nog even doen. Ik wachte alleen nog op de bevestiging van kelly dat ze nog 2 weekjes bij haar kon logeren als ik op vakantie ga.
En ik hoorde net dat het kon, dus waarschijnlijk gaat ze nog voor het weekend kaal!
heerlijk voor svenna!
En ik hoorde net dat het kon, dus waarschijnlijk gaat ze nog voor het weekend kaal!
heerlijk voor svenna!

Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- nancy imka
Imka zit ook al weer aardig in dr haren. Maar omdat ik die 24/7 buiten wil laten lijkt het mij niet erg prettig voor dr als ik dr kaal haal. Het voordeel wel is dat ze altijd dr stal in kan gaan maar het zal wel een stuk kouder zijn voor dr vanaf dit jaar! Ik heb haar eerder altijd in pension gehad dit jaar voor het eerst buiten
Maar het zal idd wel lekker zijn als het overdags nog zo warm is voor svenna! Soms heb ik ook wel zoiets pff meis jij met je lange vacht al weer... gister stond ze gewoon te zweten terwijl ze nog niks had gedaan
Maar het zal idd wel lekker zijn als het overdags nog zo warm is voor svenna! Soms heb ik ook wel zoiets pff meis jij met je lange vacht al weer... gister stond ze gewoon te zweten terwijl ze nog niks had gedaan