Zico's manen zijn er af!!!

Ik was het he-le-maal beu. Hij heeft nu een vrij strakke exceemdeken op en zijn manen waren helemaal raar. Ook alweer te lang, maar doordat ze alle kanten op staan/liggen, is fatsoenlijk in een boog knippen er echt niet meer bij.
Dus heb de knoop doorgehakt en een stalgenoot even lief aangekeken, die heeft voor mij het scheerapparaat eroverheen gehaald. Wat Zico niet eens eng vond, die grote plukken haar die langs kwamen dwarrelen des te meer...
Het ziet er best netjes uit, en hoe langer ik er naar keek, hoe tevredener ik er mee was. Het heeft wel iets heel verzorgds, zo lekker kaal

Zico heeft nu echt een rijpony uitstraling vind ik, hihi. Zijn hoofdje (nouja -JE...) komt ook mooier uit, ineens viel me de vorm meer op en zijn ogen lijken groter.
Al met al dus nog niet eens zo'n stomme beslissing. En ach, het groeit zo ontzettend hard... In no time zit het er weer aan. Maar wie weet, scheer ik het dan wel gewoon weer af. OF ik laat het helemaal groeien!
Had ivm mijn impulsiviteit, natuurlijk geen fototoestel bij me. Maar later deze week zal ik eens wat plaatjes schieten!