ongeluk met ysha

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
yvette

Bericht door yvette » di 19 aug 2008, 07:02

He gat, wat een naar ongeluk zeg! Maar als ik het zo lees, zijn jullie er goed afgekomen, lang leve de cap!
Heel veel sterkte met het genezen en verwerken...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
margalorenz

Bericht door margalorenz » di 19 aug 2008, 07:11

Heel veel beterschap voor jullie allebei!
anika

Bericht door anika » di 19 aug 2008, 18:16

nogmaals bedankt voor de beterschapswensen!

er is nog steeds onduidelijkheid over mijn pols! echt te bizar voor woorden en een te lang verhaal om te typen :P

ysha maakt het gelukkig nog steeds goed. wel haal ik voor de zekerheid een fysio erbij voordat ze aan het werk gaat. mijn buurvrouw wil gelukkig helpen als ik mijn been weer over ysh dr rug gooi :)

gister langs de plek des onheils gelopen. duidelijk te zien dat ysha over de kop is gegaan. ook duidelijk waar mijn snoet terecht kwam. in mijn flashbacks zag het er anders uit, in werkelijkheid ben ik vlak naast haar terecht gekomen.. lucky me!

wie de fietser was, is nog steeds een raadsel. alleen haar waterflesje die ze in haar handen had ligt er nog. misschien toch maar een politie-onderzoek met vingerafdrukken :+
Murphy :+: Ysha
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » wo 20 aug 2008, 13:36

haha politie onderzoek :+ gelukkig bespeur ik daar gezonde zelfspot. Goed dat je langs bent gegaan bij de plek waar het gebeurde. Zijn er nog foto's gemaakt van je pols? want als je er pijn aan hebt klopt het niet, hoor. beste verder ook voor Ysha
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
k4tink4
Contacteer:

Bericht door k4tink4 » do 21 aug 2008, 09:11

Jeetje zeg!! Heel goed van je dat je terug bent gegaan, helpt je vaak ook beseffen wat er nou precies gebeurt is..

Heel veel sterkte en beterschap!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)
Afbeelding
anika

Bericht door anika » do 21 aug 2008, 09:23

Weer 2 uur gedoe in het ziekenhuis achter de rug. We schoten van het ene uiterst naar het andere uiterste. Wel gebroken, niet gebroken.

Maar ze zijn er uit, en ik geloof ze nu, het is NIET gebroken *o/*
Gips is eraf! Wat een opluchting.
Op de foto was een oude breuk te zien, of een afwijking van het botstructuur. Vandaar die enorme onduidelijkheid.

De moeheid begint ook eindelijk weg te trekken, dus hopelijk valt de nasleep ook mee. Mn gezicht ziet er ook weer redelijk uit.

Vandaag een afspraak maken met de fysio voor Ysha, laten we hopen dat dat ook niet veel gedoe geeft O:)

Nu nog de moed bij elkaar weten te rapen om op Ysha te stappen :o
Murphy :+: Ysha
Plaats reactie