Ronan
-
Ronan
Tja een aantal mensen weten het al, en bij mij is het nu ook al een tijdje bezig, vandaar dat ik het toch weer op FW ga zetten.
De kogel is door de kerk... Ronan wordt echt verkocht.
Althans, dat is wel de bedoeling. Ik ben nog niet van plan om hem op marktplaats of zo te zetten, maar wil proberen het zo met rondkijken wat te doen.
Dacht dat ik iets had, de vakantieboerderij waar Thessa is geweest, maar daar was ik net te laat bij. Ik had al eens gereageerd, maar toen twijfelde ik nog (emotioneel vind ik het nog steeds errug zwaar!). Eindelijk had ik besloten dat hij in Venhorst ontzettend goed terecht zou lijken te komen en het is niet ver van ons vandaan. Ik zou ook altijd mogen komen kijken en rijden en hij zou het super krijgen.
Maar toen bleek dat ze net de avond van te voren al een ander paardje hadden gekocht...... Goh, wat baalde ik daarvan.
Nu zullen veel mensen denken, je hebt het al 2x meer gewild, om hem te verkopen en het toch niet gekunnen. Ik zal er nu nog steeds veel moeite mee hebben, maar ik moet keuzes maken.
Aangezien we nu Evita hebben en Leo deze combinatie (Tsjerk x Anca) erg graag wilde, had ik zoiets van, waarom deze dame verkopen, terwijl je ze nog hebt staan? Wie weet, krijgen we alleen nog maar hengsten en dan sla je jezelf tegen het hoofd. En dan komt er nog bij, dat ik een ontzettende klik heb met haar!
Maar ja, nu we deze stal hebben gehuurd, hebben we te weinig wei, om 3 grote fjorden te kunnen houden.
Ik denk dat ik Ronan nu nog een goed tehuis en dus een goed leven kan bieden bij een ander. Ik heb toch steeds meer het idee, dat ik me meer ga richten op Anca en later op Evita als ik ze kan rijden. Daarbij komt dan ook nog dat ik 2 dochters thuis heb, die natuurlijk hun aandacht nodig hebben (en Leo natuurlijk ook nog.)
Dus als je iemand weet, die een lieve, mooie grotere fjord zoekt, iemand die geen beginner is, dan stuur ze maar naar mij. Over de prijs is te praten, ik heb het liefste dat hij goed terecht komt.
Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit lange verhaal te lezen.
De kogel is door de kerk... Ronan wordt echt verkocht.
Althans, dat is wel de bedoeling. Ik ben nog niet van plan om hem op marktplaats of zo te zetten, maar wil proberen het zo met rondkijken wat te doen.
Dacht dat ik iets had, de vakantieboerderij waar Thessa is geweest, maar daar was ik net te laat bij. Ik had al eens gereageerd, maar toen twijfelde ik nog (emotioneel vind ik het nog steeds errug zwaar!). Eindelijk had ik besloten dat hij in Venhorst ontzettend goed terecht zou lijken te komen en het is niet ver van ons vandaan. Ik zou ook altijd mogen komen kijken en rijden en hij zou het super krijgen.
Maar toen bleek dat ze net de avond van te voren al een ander paardje hadden gekocht...... Goh, wat baalde ik daarvan.
Nu zullen veel mensen denken, je hebt het al 2x meer gewild, om hem te verkopen en het toch niet gekunnen. Ik zal er nu nog steeds veel moeite mee hebben, maar ik moet keuzes maken.
Aangezien we nu Evita hebben en Leo deze combinatie (Tsjerk x Anca) erg graag wilde, had ik zoiets van, waarom deze dame verkopen, terwijl je ze nog hebt staan? Wie weet, krijgen we alleen nog maar hengsten en dan sla je jezelf tegen het hoofd. En dan komt er nog bij, dat ik een ontzettende klik heb met haar!
Maar ja, nu we deze stal hebben gehuurd, hebben we te weinig wei, om 3 grote fjorden te kunnen houden.
Ik denk dat ik Ronan nu nog een goed tehuis en dus een goed leven kan bieden bij een ander. Ik heb toch steeds meer het idee, dat ik me meer ga richten op Anca en later op Evita als ik ze kan rijden. Daarbij komt dan ook nog dat ik 2 dochters thuis heb, die natuurlijk hun aandacht nodig hebben (en Leo natuurlijk ook nog.)
Dus als je iemand weet, die een lieve, mooie grotere fjord zoekt, iemand die geen beginner is, dan stuur ze maar naar mij. Over de prijs is te praten, ik heb het liefste dat hij goed terecht komt.
Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit lange verhaal te lezen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
-
Amber, ik denk dat Desiree dat allemaal niet opgebracht kan krijgen. Ze wil gaan samenwonen. Ze had van een boer al een veulen gekregen, maar heeft dat teruggegeven, omdat ze het niet opgebracht kan krijgen. En ik kan hem simpelweg niet bij mij laten staan. Puur vanwege het feit, dat onze wei dalijk te snel op is. Ik heb er ook geen haast mee hoor. Mss dat Evita ergens wel in de opfok kan, maar als er iemand komt, die er goed voor is, vertrekt hij zoals het er nu naar uit ziet.
Ik vind het erg moeilijk, maar ik moet nu eenmaal keuzes gaan maken. Tja, of ik moet de loterij winnen. Dan kan hij blijven.
Ik vind het erg moeilijk, maar ik moet nu eenmaal keuzes gaan maken. Tja, of ik moet de loterij winnen. Dan kan hij blijven.
Jeetje Suzanne, geen makkelijke beslissing. Als ik iemand weet, hoor je het.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
tja, zin in een fjord erbij is er wel, ruimte ook, maar om ze dan beide te rijden, daar ontbreekt me de tijd aan. En dat is ook zielig.
Wens je veel succes bij het zoeken naar een fijn plekkie voor hem.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
tja, zin in een fjord erbij is er wel, ruimte ook, maar om ze dan beide te rijden, daar ontbreekt me de tijd aan. En dat is ook zielig.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
- Cindy+Uniek
jeetje wat een moeilijke beslissing....
ik hoop dat je een goed plekje voor hem kan vinden
sterkte
die loterij klinkt bekend..... mijn vader zegt altijd dat ie m nog een keer gaat winnen en dan halen we arie terug
ach ja je moet altijd dromen houden zullen we maar zeggen dan...
ik hoop dat je een goed plekje voor hem kan vinden
sterkte
die loterij klinkt bekend..... mijn vader zegt altijd dat ie m nog een keer gaat winnen en dan halen we arie terug

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
-
@ Wikke. Ja toch maar wel. Ik moet een keuze gaan maken en dan denk ik dat Ronan bij een ander ook erg goed af zou zijn. En Evita bij ons, dan voelt het wel goed. Het is denk ook datgene wat het iets makkelijker maakt. Ik houd toch nog iets over. Al zal ik Roon ontzettend gaan missen, want alles wat hij kent, doet (ook de minder goede dingen) kent hij van mij. Ik ken hem echt van haver tot gort. Maar het is denk ik een beetje het gevoel wat moeders hebben, als hun kinderen 'uitvliegen'. Je moet het loslaten. En ik zoek gewoon een goed huis voor hem, wat mij ook een goed gevoel geeft.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Jeetje......wat een moeilijke beslissing.
Je zult voor hem zeker een goed plekje vinden.
Sterkte.....
Je zult voor hem zeker een goed plekje vinden.
Sterkte.....

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Thessa Keizer
Jeetje moeilijke beslissing hoor, en inderdaad erg jammer dat ze in Venhorst net een nieuw paardje hebben want het was een super plekje geweest anders. Ik hoop dat je alsnog een super plekje gaat vinden voor Ronan, maar komt zeker goed!
Groetjes Thessa en Aike
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
Dank je wel voor de lieve reacties en dat jullie mee rond willen kijken...