4 augustus ben ik op instructieweek geweest met Lando.
Omdat Taco niet mee kon vanwege zijn blessure kreeg ik Lando aangeboden van Sandrien. Ik moest er wel even overnadenken, want Lando is Taco niet.
Ik kende die pony niet eens! Maar eigenlijk wist ik het al, ik wilde dit niet missen.
Dus hup, voor kamp 2 keer gereden, dat was erg leuk!
We begonnen de eerste dag met een dresuurlesje. Het begon al goed want met het opstappen stond hij al kaarsrecht omhoog

Maar niet getreurd, we gingen lekker rijden! Het ging best goed! Hij was niet helemaal bij de les, erg hinniken naar Vlekkie, want die had Annemarie meegenomen. Maar ik mocht niet klagen!
Maandag avond mocht ik meerijden in een clinic. Schriktraining onder de man. Hij vond het allemaal erg spannend, maar hij gedroeg zich voorbeeldig. Over een zeiltje, door rook, harde geluiden, parasollen, noem het maar op!

Dinsdag ochtend hadden we springles! Ook dat ging heerlijk. Ik moet nog wel erg aan me houding werken, ik heb echt totaal geen balans.

Hier heb ik wat foto's van, alleen van het inrijden want Annemarie moest gaan opzadelen!

Rechtop!!

Dinsdagmiddag had ik dressuurles! Erg leuk vrouwtje en ze vond Lando erg leuk. Hij was helaas wel heeel stijf dus verder dan een beetje stretchen ben ik niet gekomen. Ik kwam er ook niet helemaal lekker doorheen. Het is ook zo wennen op een andere pony

Gespot daar in het roze

Woensdag ochtend cross les! Daar had ik zin in!

Na wat kleine dingen gedaan te hebben moesten we toch echt aan de waterbak geloven. Ik ging vol goede moet erop af. Maar Lando dacht daar heel anders over. Na wat weigeringen en een keer flink steigeren, brr krijg nog steeds de bibbers, zo hoog ging die

Toen nog wat boomstammetjes gesprongen enz! Daarna ook nog door de grote water bak, met wat twijfel maar hij ging er in zonder gek te doen!

Woensdag middag had ik weer dressuurles, wederom was hij ongelovelijk stijf en deed hij een beetje ze eigen ding.
Hij was ook nog eens verschrikkelijk sterk. Die les vergeet ik maar snel

Maar dat hoort erbij!

Knappe pown!

Donderdag ochtend lekker een buitenritje gedaan, heerlijk buitenritpaard is het! En wederom weer het water in, en nu zonder twijfel. Draven, galoperen, helemaal leuk!

Donderdag middag ben ik in de hoofdring voormezelf gaan rijden. Ik wilde even lekker de tijd hebben of wat loswerkoefeningen mee te pakken.
Hij liep stukken beter! Hier en daar nog wel wat communicatiefoutjes maar dat geeft niks!

De foto's zijn gemaakt na het losrijden

Voldaan!

Vrijdag mochten we een keuzeles doen. Ik heb gekozen voor nog een keer crossles! Dat ging heerlijk! Nu ook wat meer dingen meegenomen. Ook de heg vanuit de bak richting de water bak

Daarna nog wel de waterbak gedaan, knap paard! Hij is dus een echte waterrat geworden!

Deze week hebben we echt niet alleen paard gereden, we hebben ongelovelijk veel lol gehad! Volgend jaar zeker weer, alleen als Taco en ik klaar zijn voor de M/Z week.

Sandrien & Annemarie ik wil jullie nogmaals bedanken voor dit geweldige aanbod!