Laatst ging ik eens zoeken of er al iets op een Duitse site stond over Hau, en toen kwam ik op het idee dat te doen op de Duitse google "pagina's uit Duitsland".
Toen kreeg ik dus ook dat idee omdat met de Engelse google te proberen op Bidonja, en ja hoor! Ik vond een stukje op een forum.
13 Jun 2008 ... Similar story really, we bought our lovely Biddy (Bidonja) from a dealer eighteen months ago. She was in foal, we didn't feel particularly ...
Dat kon dus gewoon niet anders dan dat het over "mijn" Bidonja zou gaan! Op dat forum kon ik dus niets lezen zonder lid te worden, ik mij gisteren lid gemaakt, maar dat moest eerst nog goedgekeurd worden door de admin. (die kon ik gisteren echt achter het behang plakken, ik was zo zenuwachtig!)
Vanmorgen kon ik er dus toch op en daar stond een foto van Bidonja (onduidelijk, maar ik herken haar wel!) met veulen, Loki. Dat is dus de volle broer van Hayco! (en wel zonder witte aftekening zeg

Een mail sturen gaat nog niet (moet daar eerst 10 posts hebben), maar ik kan niet wachten om in contact te komen met die eigenaars! Zoals ze er nu over schrijven zijn ze er helemaal gek van! (kan natuurlijk ook niet anders