Heerlijk zo'n week. Foto's volgen!!
De Peelhoven ligt in Venhorst in het gebied de Peel. Er staat een advertentie van dit vakantiehuis op VP.Kimmes schreef:Klinkt goed Thessa. Waar is dat precies, de peelhoven?
En Charret ook lekker op vakantie geweest. Ik ben best jaloers.
Roos, hoe gaat het met Arin?
Gaan er nog mensen van dit topic naar Wijk? Ik ben daar met mijn spulletjes, dus lijkt me wel euk; even meeten.
Ik heb er zelf ook over gedacht met Aike op Vrouwenpolder, maar aangezien zijn galop nog niet bevestigd is heb ik het nog niet gedaan, maar als je er een goed gevoel bij hebt, zeker doenDaphneT schreef:Gaaf zo'n vakantie met fjord. Ik ga meteen je foto's bekijken Thessa! En wacht met smart op die van Charret!
Ik heb vandaag weer even heerlijk gereden op Arwen. Wat is die meid toch slim, ze pakt de dingen zo snel op! Twijfel nu zelfs om mee te gaan doen met bestgaand op de keuring. Ze is nog hartstikke groen en stuur is nog niet geweldig, maar gewoon als oefening, geen verwachtingen. Of zouden jullie dat met zo'n jong, groen paardje (met veulen) niet doen???
pff ik was hem vandaag echt zat..Kimmes schreef:Klinkt goed Thessa. Waar is dat precies, de peelhoven?
En Charret ook lekker op vakantie geweest. Ik ben best jaloers.
Roos, hoe gaat het met Arin?
Gaan er nog mensen van dit topic naar Wijk? Ik ben daar met mijn spulletjes, dus lijkt me wel euk; even meeten.
Dan ben je in dit topic op de juiste plek_Sas_ schreef:Mag ik mij als nieuweling op FW hier ook melden?
Sinds 8 juli in het bezit van een heerlijk fjordenkereltje.. Andor (Andorique officieel), ook een A'tje dus!