Nee mama ik ga niet in bad...ik ga NIET...of toch wel?
-
Goed hoor! Maar heb je het niet ooit geprobeerd met een paardje meer die wel durft? Ik heb dit al een paar keer mee gemaakt en mijn Roon vindt water helemaal geweldig. Andere paarden kregen dan wel het vertrouwen en volgden hem dan wel. Mss dat dat bij RB ook lukt?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ja hoor dat is ook al geprobeerd, maar dan nog vond hij het helemaal niksleoensuzanne schreef:Goed hoor! Maar heb je het niet ooit geprobeerd met een paardje meer die wel durft? Ik heb dit al een paar keer mee gemaakt en mijn Roon vindt water helemaal geweldig. Andere paarden kregen dan wel het vertrouwen en volgden hem dan wel. Mss dat dat bij RB ook lukt?

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Die 1e foto. Zo herkenbaar
. Ik stond afgelopen woensdag net zo met Nisko bij een plas in de bak. Geheel doorzichtig, goed te overzien en niet diep. Na heel veel overredingskracht ging ze er aan de hand door. En met een ander paard erbij gaat ze ook niet automatisch plonzen. Maar goed, als ik Bullie's verhaal hoor is er zelfs voor ons nog hoop
. Wel erg dapper van Red Bull uiteindelijk
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!