Het ziet er super uit !
Familiebanden in één topic? UPDATE! GEREGELD!
Hoop wel dat er een mooie van Toddy komt. Zal Jocob Reinders daar niet één van hebben? Die van Toddy op de stamboeksite vind ik niet mooi.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Even offtopic:
Ik hoopte eigenlijk dat de site, in navolging van het boekje, ook eens gepimpt gaat worden. Ze gebruiken nu die mooie digitale foto's ook in het boekje, dus waarom niet mooie recente digitale foto's van de hengsten plaatsen? Ok, van sommige overleden hengsten wordt dat lastig, maar neem dan foto's aan van bijv mensen van hier. En ja, ook van de particuliere hengsten, want die vete tussen stamboek en hh vind ik ook zo'n onzin. Maargoed, das wel een hele andere discussie.
Uhm...staan er ook wél mooie foto's op de stamboeksite dan?Lovemischa schreef:Die van Toddy op de stamboeksite vind ik niet mooi.
Ik hoopte eigenlijk dat de site, in navolging van het boekje, ook eens gepimpt gaat worden. Ze gebruiken nu die mooie digitale foto's ook in het boekje, dus waarom niet mooie recente digitale foto's van de hengsten plaatsen? Ok, van sommige overleden hengsten wordt dat lastig, maar neem dan foto's aan van bijv mensen van hier. En ja, ook van de particuliere hengsten, want die vete tussen stamboek en hh vind ik ook zo'n onzin. Maargoed, das wel een hele andere discussie.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Ik denk dat het lastig wordt om van de oudere, al wat langer geleden overleden hengsten aan goede foto's te komen.
Dit was het pre-digitale-camera-tijdperk, dus we zullen het moeten doen met wat we hebben. De kans dat er nog ergens een oud fotoalbum opduikt is niet zo groot...
Dit was het pre-digitale-camera-tijdperk, dus we zullen het moeten doen met wat we hebben. De kans dat er nog ergens een oud fotoalbum opduikt is niet zo groot...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Cindy+Uniek
ooooow charret!!!! mag ik dan met je mee als hulpje ofzoCharret schreef:Orsta kan ik misschien wel aankomen binnenkort. Ik zou meneer Kraaijkamp nog bellen voor een fotoshoot.
Halldor moet ik er ergens nog 1 hebben van de HK.
papa van uniekje bewonderen in het echt!!!!!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Ilonka
De foto van Brusvein op de stamboeksite is ook vreselijk, ik heb er ooit een paar mooie gekregen van Hypofocus (Femke) wellicht mag er daar één van gebruikt worden?
Standfoto van Ilonk moet ik nog maken, hoofd foto vrees ik ook. Actie foto ja die heb ik wel
Standfoto van Ilonk moet ik nog maken, hoofd foto vrees ik ook. Actie foto ja die heb ik wel
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- Cindy+Uniek
ja doe maarCharret schreef:Ik zal eerst met hem bellen en dan hoor je het goed?Cindy+Uniek schreef:ooooow charret!!!! mag ik dan met je mee als hulpje ofzo
papa van uniekje bewonderen in het echt!!!!!!!
ik ben trouwens dj vergeten in te sturen hahahaha
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥