Tim bij Lammert Haanstra
Tim bij Lammert Haanstra
Gisteren organiseerden wij met het werk een duo clinic met Albert Voorn en Lammert Haanstra. Vanwege een afmelding moest Tim nog snel even mee.
Toen hij eenmaal aan de beurt was heeft hij het zo braaf gedaan! Hij is aan de dubbellonge geweest en heeft hij ook balkjes gedraaft. Het leuke aan de dubbellonge was ook dat mijn rijtechnische problemen zelfs zichtbaar waren voor Lammert ( Tim is vrij linksgebogen en wil niet zo makkelijk recht komen op de linkerhand). Die lijn die hij gebruikt is toch wel erg handig dus die ga ik ook maar eens aanschaffen.
Lammert is een leuke complimenteuze man, hij vond Tim een leuke rijtypische fjord met goede gangen. Altijd leuk om te horen! Er zijn ook nog foto's van, die zet ik er maandag even bij.
[img]IMPG0234.jpg[/img]
Toen hij eenmaal aan de beurt was heeft hij het zo braaf gedaan! Hij is aan de dubbellonge geweest en heeft hij ook balkjes gedraaft. Het leuke aan de dubbellonge was ook dat mijn rijtechnische problemen zelfs zichtbaar waren voor Lammert ( Tim is vrij linksgebogen en wil niet zo makkelijk recht komen op de linkerhand). Die lijn die hij gebruikt is toch wel erg handig dus die ga ik ook maar eens aanschaffen.
Lammert is een leuke complimenteuze man, hij vond Tim een leuke rijtypische fjord met goede gangen. Altijd leuk om te horen! Er zijn ook nog foto's van, die zet ik er maandag even bij.
[img]IMPG0234.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Ellebel op ma 21 jul 2008, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Lammert is inderdaad een erg leuke, sympatieke kerel.
Hij heeft Prisca ook eens gelongeerd, toen was hij ook al zo postief!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Cindy+Uniek
Tea heeft een hoop goed gemaakt denk ik, daar was hij behoorlijk weg van!!Viv schreef:Idd een compliment El, gezien Lammert zn ervaring met fjorden aan de longe (denkt terug aan clinics in Utrecht paar aar geleden hahaa)
Leuk dat Tim mee kon doen, is toch wel leuk..
Ik moet er ook wel bij zeggen dat Lammert wel gewoon zegt wat hij vindt volgens mij.. Hij had namelijk behoorlijk wat commentaar op een veel te dikke Andalusiër ofzo..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik vond juist dat hij tegen iedereen heel erg aardig en complimenteus is. Alleen maar goed als je veel clinics wil verkopen natuurlijk 
Hij geeft wel eerlijke adviezen, dat wel, maar zonder mensen af te branden.
@ Cindy: Normaal boek je het trio Haanstra, Hamminga en Voorn. Qua tarief zit je zo rond de € 150 per uur per persoon excl reiskosten. Pittig dus! Veel verenigingen laten per combinatie betalen + entreegeld voor bezoekers.

Hij geeft wel eerlijke adviezen, dat wel, maar zonder mensen af te branden.
@ Cindy: Normaal boek je het trio Haanstra, Hamminga en Voorn. Qua tarief zit je zo rond de € 150 per uur per persoon excl reiskosten. Pittig dus! Veel verenigingen laten per combinatie betalen + entreegeld voor bezoekers.
- nobbygaard
lammert doet dan wel in friezen, maar is evengoed wel weg van een leuke fjord hoor, wij hebben er ook wel eens een paar te beleren gehad bij hem.
(vroeger toen ik het nog niet zelf deed) en hij was altijd vol lof hoe ze het oppakten.
(en tim is natuurlijk ook gewoon heel leuk)
ik dacht bij de titel van het topic, ga je tim toch nog een keer voor de kar proberen? maar lammert beleerd natuurlijk niet allleen maar, hij doet ook nog veel andere dingen.
(vroeger toen ik het nog niet zelf deed) en hij was altijd vol lof hoe ze het oppakten.
(en tim is natuurlijk ook gewoon heel leuk)
ik dacht bij de titel van het topic, ga je tim toch nog een keer voor de kar proberen? maar lammert beleerd natuurlijk niet allleen maar, hij doet ook nog veel andere dingen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo