Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
nobbygaard
Bericht
door nobbygaard » zo 20 jul 2008, 19:51
Gisterenochtend de paarden naar het oppas adres gebracht en vanmiddag de knagers naar hun vakantieoppas gebracht. De paarden vonden het helemaal best. Nobby staat bij 2 oudere paarden en 2 koeien. Eerste een paar minuten hard achter elkaar aan rennen en toen lekker eten. En Crystal staat bij 2 jonge paarden. Zij ging gelijk vrolijk de wei in galopperen, maar vond de 2 toch wel erg groot van dichtbij. Maar toen ik gisteravond nog even met de auto voorbij reed, stond ze dichtbij hun te grazen. Dus dat komt ook helemaal goed (y). De knagers zijn bij mijn ouders, dus die komen weer 2x zo zwaar thuis;) door het te goede leven daar. Maar wat is dat wennen om niet mijn groenteafval te kunnen geven aan de knagers en wat is het wennen om niet even bij de paardjes langs te gaan :s.
Maar wel weer een lekker gevoel om te weten dat we nu dus echt a.s. zaterdag met vakantie gaan :-d.
Heb gisteren geen foto's gemaakt vanwege het slechte weer, maar woensdag en vrijdag ga ik nog even langs om te kijken en dan schijnt als het goed is de zon dus die foto's komen er nog wel

.
-
yvette
Bericht
door yvette » ma 21 jul 2008, 07:12
Nou, kom op met die foto's dan. Ik ben wel benieuwd hoe Cosimo z'n zusje er nu uitziet

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Patricia (Belle)
Bericht
door Patricia (Belle) » ma 21 jul 2008, 07:20
Geeft wel lekker gevoel en rust dat de diertjes goed verzorgd worden.. Het kan ook anders lopen.. Dan ga je niet met een lekker gevoel op vakantie.. ben benieuwd naar de foto's
L2 + 6!!!!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!
-
lauraatje
Bericht
door lauraatje » ma 21 jul 2008, 08:27
Lekker dat ze op een goed adresje staan. Kun je met een gerust hart weg.