Grote stap gemaakt...
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Grote stap gemaakt...
Sinds de dood van Vinga heb ik geen enkele fjord meer gereden, in het begin voelde het als een soort van verraad als
ik op een andere fjord zou stappen dus ik dacht er niet aan om weer te gaan rijden.
Hoewel ik het begon te missen heb ik vandaag de stap gemaakt om weer op
een fjordenrug te stappen. Ik ben met Merien op stap geweest de fjord van mijn vriendin (Marina Lamper op FW).
Het was raar om weer een paardrijbroek aan te hebben normaal leefde ik
in mn paardrijbroeken, maar die heb ik nu al ruim 2 maanden niet meer aangehad.
Ik vond het best moeilijk, heb mn moeder onderweg gebeld en ze hoorden de hoeven op het asfalt,
ze barste in tranen uit en vond me zo dapper dat ik de draad weer probeer op te pakken, ook ik in tranen,
geen enkel paard kan Vinga vervangen maar het was zo vertrouwd die wiebelende manenkam voor mn neus.
Ik heb er zeker wel van genoten, en het gekke was heel de dag heeft het gegoten, behalve dat uurtje dat ik
op buitenrit ging scheen de zon, mn vriendin zei "Dat zonnetje heeft Vinga vast voor je geregeld" want toen
ik terug thuis was begon het weer te regenen.
Heb vreselijke spierpijn nu, tja ook mn spieren zijn het niet meer gewend.
Ben blij dat ik het gedaan heb, ook al was het niet makkelijk.
ik op een andere fjord zou stappen dus ik dacht er niet aan om weer te gaan rijden.
Hoewel ik het begon te missen heb ik vandaag de stap gemaakt om weer op
een fjordenrug te stappen. Ik ben met Merien op stap geweest de fjord van mijn vriendin (Marina Lamper op FW).
Het was raar om weer een paardrijbroek aan te hebben normaal leefde ik
in mn paardrijbroeken, maar die heb ik nu al ruim 2 maanden niet meer aangehad.
Ik vond het best moeilijk, heb mn moeder onderweg gebeld en ze hoorden de hoeven op het asfalt,
ze barste in tranen uit en vond me zo dapper dat ik de draad weer probeer op te pakken, ook ik in tranen,
geen enkel paard kan Vinga vervangen maar het was zo vertrouwd die wiebelende manenkam voor mn neus.
Ik heb er zeker wel van genoten, en het gekke was heel de dag heeft het gegoten, behalve dat uurtje dat ik
op buitenrit ging scheen de zon, mn vriendin zei "Dat zonnetje heeft Vinga vast voor je geregeld" want toen
ik terug thuis was begon het weer te regenen.
Heb vreselijke spierpijn nu, tja ook mn spieren zijn het niet meer gewend.
Ben blij dat ik het gedaan heb, ook al was het niet makkelijk.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Vertrouwd he! Ik kan me je gevoel wel voorstellen, maar ik geloof nooit dat het de bedoeling is dat jij niet meer op een fjord stapt. Ik kreeg na Nena Vitessa aangeboden om te rijden en die heeft me echt de afleiding bezorgd die je af en toe nodig hebt. Ze vervangen je gemis nooit, maar geven je wel de energie die je nodig hebt.
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Super dapper van je dat je die stap hebt genomen
Kan me wel voorstellen dat het je een raar gevoel geeft,maar het is toch weer een overwinning van jezelf.
Was vast een teken van vinga dat het mooi weer was

Kan me wel voorstellen dat het je een raar gevoel geeft,maar het is toch weer een overwinning van jezelf.
Was vast een teken van vinga dat het mooi weer was

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Thessa Keizer
het is die enorme hoge drempel waar je over heen moest en wat is nou mooier dan weer voor het eerst te paard met een wiebelende manenkam en het zonnetje die je tege(moed)moet schijnt! zet hem op meis
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- nancy imka
Kan mij voorstellen dat het moeilijk geweest is. Het lijkt mij verschikkelijk en ik begrijp ook wel goed dat het gevoeld moet hebben als verraad. Maar helaas gaat het leven verder hoe hard het ook is... Ik hoop dat je na deze dag weer lol kunt gaan hebben met andere paarden. En ik vind het echt een mooie gedachte van die zon!
Een ander paard kan Vinga nooit vervangen!
Een ander paard kan Vinga nooit vervangen!
een 2e Vinga krijg je nooit weer onder je kont, om zo maar te zeggen, daarvoor was ze té speciaal. Maar toch geweldig dat je genoten hebt op een andere fjord! Het begin is er weer Andrea. En Vinga neemt je dit echt niet kwalijk hoor, ze had niet anders gewild. Maar ik begrijp je heel goed..........dat sommige dingen zo moeilijk kunnen zijn met een ander paard........
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Super dat je de stap hebt gewaagd.
Ik weet wel hoe je je voelt(toen Kwinnie wegging had ik ook geen zin en heb ik ook een maand niet gereden).
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en je hart ligt toch bij die gele kanjers.
Vinga zul je nooit vergeten maar ik weet zeker dat ze dit goed heeft gevonden.
Nu even doorzetten anders kom je nooit van je spierpijn af
Ik weet wel hoe je je voelt(toen Kwinnie wegging had ik ook geen zin en heb ik ook een maand niet gereden).
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en je hart ligt toch bij die gele kanjers.
Vinga zul je nooit vergeten maar ik weet zeker dat ze dit goed heeft gevonden.
Nu even doorzetten anders kom je nooit van je spierpijn af

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik begrijp je helemaal. Hoewel ik een paard over had om op te gaan rijden, had ik zelfs daar in het begin geen zin in. Ik vind het heel dapper van je dat je weer bent opgestapt. De eerste paar keer rijden zal het nog wel vreemd blijven hoor, had ik tenminste wel. Die eerste keren voelen nog niet "leuk", maar geloof me heel langzaam komt het goede gevoel toch wel weer terug. En Vinga was vast je zonnetje van die dag
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- Cindy+Uniek
wat superknap van je dat je die stap hebt genomen....
hoe zie je het eigenlijk voor je in de toekomst? wil je het nu alleen bij dakoot houden os zou je voor 'nu' toch ook wel weer wat te rijden willen hebben? (hetzij verzorgen hetzij eigen...) of zijn dat dingen waar je nog helemaal niet overna hebt gedacht?
enne dat uurtje zon... typisch he?! ik geloof stomweg wel in zulke dingen
hoe zie je het eigenlijk voor je in de toekomst? wil je het nu alleen bij dakoot houden os zou je voor 'nu' toch ook wel weer wat te rijden willen hebben? (hetzij verzorgen hetzij eigen...) of zijn dat dingen waar je nog helemaal niet overna hebt gedacht?
enne dat uurtje zon... typisch he?! ik geloof stomweg wel in zulke dingen

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥