Vriendin van me, Wendy, kwam mij helpen. Zij doe alles met parelli en dar heb ik dus ook wat met Bente gedaan..
Eerst heeft Wendy even wat aan de hand gedaan met Bente, even een noodstop erop, voor het geval dat, even kijken hoe ze reageerde op alles..
De boys stonden zich er achter het draad natuurlijk ook mee te bemoeien, maar gelukkig was dat voor Bente geen probleem..
Na wat handwerk het zadel erop en weer wat aan de hand werken..
En zo steeds wat aangesingeld en weer even wat doen aan de hand..
Daarna erop hangen, dat een paar keer gedaan weer gevolgd door wat anders aan de hand en uiteindelijk zat ik erop.. Wat een gevoel. Ben geen moment bang geweest, vertrouw Bente wat dat betreft wel en ik weet ook zeker dat Wendy weet wat ze doet.. Wat dat betreft zat het helemaal goed..
Na een paar keer erop en eraf te zijn geweest een stukje lopen, vooruit en achteruit en op het einde kon ik haar zelf al stoppen en bijna weer laten lopen, klein beetje hulp van Wendy..
De laatste keer dat ik erop zat heeft mijn moeder even wat foto's geschoten..
Ik zit wel eens wat scheef en ook niet rechtop, maar het was dus de eerste keer en we hebben het kalm aan gedaan..
Ben wel supertrots op Bente die het geen moment verkeerd heeft gedaan en ben dus ook wel trots op mijn eigen voorbereidende werk.
Het was echt een heel apart gevoel.. De eerste op mijn eigengefokte paardje..

Hier dus een paar foto's..
Ze staan niet op volgorde en mijn moeder heeft ze gemaakt, hihi..

Knuffel voor het braafste paard van nederland!!