Ik heb gister mezelf maar eens een schop onder m'n kont gegeven. Heb Annelisa flink aangepakt. In het begin besloot ze de hoeken in te duiken, er vervolgens niet meer uit willen komen, naar achteren te slaan, of in de achteruit te gaan. Maar met een paar flinke meppen en gebrul, kreeg ik haar uiteindelijk ruim 3 rondjes achter elkaar in draf in een redelijk tempo en verder mooi netjes de bak door. Ik ben niet zo van dat strenge, maar zij had het echt even nodig. Het is zo'n typetje die, als je haar 1 vinger geeft, gelijk je hele hand pakt

Daarna weer even het zandpad op geweest. Nu de andere kant op...een klapperend lintje was wel héél eng, dus eventjes afgestapt. Toen aan de hand doorgelopen tot ze weer relaxt was. Daarna weer een klein stukje erop gezeten, tot ze weer druk werd. Heb besloten om het zo te doen, zodat ze er wel van leert, maar er geen gekke dingen kunnen gebeuren. Heb niet altijd iemand bij de hand, dus dan moet je zelf een beetje slim zijn toch

Daarna heeft ze nog even voor kinderpony gespeeld met één van de kleinkinderen van Anne en Liesbeth. Ze vond het wel een beetje vreemd, maar ze heeft zich perfect gedragen!