Jaarlingen topic 2008!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Zo is dat bij Dakota dus ook, Vinga was van Manus en die was al 1.53. Dakota z'n opa is dus ook Manus, de maat van zn mama en opa heeft hij ook geerft. Zal heb binnenkort weer eens meten, de laatste keer was hij 1.38 denk dat hij wel weer wat gegroeid is, op de keuring stonden veel mensen verbaasd dat hij al zo huge is 

† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Gisteren in Vene weer eens bij de jongedames gekeken. We moesten daar Birenko en Binkie vandaan halen. Er staan 6 dames op de bovenboer. Het is echt een mooie groep die daar loopt.
Dauwina (Pauliena x Zizoran) was wel een beetje brutaal, pakte me eerst bij mijn been en daarna schopte ze me met haar voorbeen.. Is nog precies zoals dat kleine veulentje, een tantetje..
Delia (Tatum x Anton) is gewoon erg mooi en mijn favoriet in de groep..
Daantje (Ymea x Timor) doet het gelukkig weer wat beter, die was wat schraal. Heeft nog steeds een leuk bekkie!!
Dayenne (?? x Anton, blonde) wordt ook een leuke maat.
Verder staan er nog Dianneke, een Reinar, daar was ik helemaal gek van toen ze nog veulen was en ook nu vind haar nog een erg leuk diertje en dan nog eentje die ik niet zo goed ken een Hanneke x Anton?? (Annabel??) Heet ze niet Dorothee ofzo?? Ook een leuk ding om te zien..
Dauwina (Pauliena x Zizoran) was wel een beetje brutaal, pakte me eerst bij mijn been en daarna schopte ze me met haar voorbeen.. Is nog precies zoals dat kleine veulentje, een tantetje..
Delia (Tatum x Anton) is gewoon erg mooi en mijn favoriet in de groep..
Daantje (Ymea x Timor) doet het gelukkig weer wat beter, die was wat schraal. Heeft nog steeds een leuk bekkie!!
Dayenne (?? x Anton, blonde) wordt ook een leuke maat.
Verder staan er nog Dianneke, een Reinar, daar was ik helemaal gek van toen ze nog veulen was en ook nu vind haar nog een erg leuk diertje en dan nog eentje die ik niet zo goed ken een Hanneke x Anton?? (Annabel??) Heet ze niet Dorothee ofzo?? Ook een leuk ding om te zien..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Het leukst is eigenlijk om haar zelf voor te gaan brengen.Anna_Dani schreef:Oh gezellig, zal mij benieuwen! Ik denk dat ik haar laat voorbrengen, heb het zelf nog nooit gedaan. Nog tips??
Ja ze is echt een joekel, thanks to her grandpa (Manus). Iedereen zegt dat ook haha!
Anders ga je een keer op een andere keuring kijken, of in Lisse zelf, de rubrieken die voor je komen. Kan je even afkijken

Ik ging gister even oefenen in het andere land met Dasha...
Dat gaat dus ècht niets worden, wàt een draak!

Op de heenweg wil ze niet lekker meelopen en op de terug weg wil ze het liefst in rengalop

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Djinty ziet er goed uit 
Heb Damaris vandaag in 5 minuten geknipt
D'r manen waren echt idioot lang, maar ik had het steeds uitgesteld vanwege de vliegen...ze zou toch niet blijven staan. Maar omdat er écht een stuk af moest, heb ik haar eventjes uit de losse pols geknipt. Dus alles op 1 lengte en niet netjes, maar boogje is niet verkeerd. Als ze straks bij huis komt, doe ik wel weer m'n best 

Heb Damaris vandaag in 5 minuten geknipt

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
In 5 minuten Reinou 
Nou ik ben minsten een half uur bezig, de laatste keer moest ik Dakota met dikke winter peen zoet houden (dan had hij wat te knabbelen) terwijl mn stalgenootje aan zn kont zat te kriebelen, dan stond hij teminste stil

Nou ik ben minsten een half uur bezig, de laatste keer moest ik Dakota met dikke winter peen zoet houden (dan had hij wat te knabbelen) terwijl mn stalgenootje aan zn kont zat te kriebelen, dan stond hij teminste stil

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Oh zo haha, nou zelfs in een half uur is het nog niet echt naar mn zin hoor, Dakota is heeeeel bewegelijk
maar ja je moet wat he 
Ben benieuwd naar Damaris, je moet weer eens foto's plaatsen

Ben benieuwd naar Damaris, je moet weer eens foto's plaatsen

Dorothee inderdaad Esther. En volgens mij hadden we gewoon een enorm goed jaar bij die Dtjes. Er valt eigenlijk geen een echt tegen.
En jullie zijn dan best lang bezig over het algemeen met knippen
...heb het geduld er nooit voor (ja alleen met de keuring, ga ik er voor staan...of show ofzo)
En jullie zijn dan best lang bezig over het algemeen met knippen

Geluk is de vrucht van intens werk
Nee inderdaad, het is gewoon een erg mooie koppel!!
Bij mij is het ook vaak rats rats, even een rand eraf en de volgende, hihi..
Met dekeuring is het anders.. Toch heb ik soms met het snel knippen er een mooiere boog in dan met het keuring gefriemel..
Bij mij is het ook vaak rats rats, even een rand eraf en de volgende, hihi..
Met dekeuring is het anders.. Toch heb ik soms met het snel knippen er een mooiere boog in dan met het keuring gefriemel..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
we hebben Dean 4 weken geleden laten castreren, helaas is er een ontsteking ontstaan die naar binnen is geslagen, Dean heeft links zaadstengelontsteking gekregen.
We hebben hem vanmorgen weggebracht naar de kliniek, hij gaat morgen met spoed onder het mes.
Door de ontsteking is hij mager geworden, we hopen het beste voor morgen, maar de kans dat hij het niet haalt is 50%.
We hebben hem vanmorgen weggebracht naar de kliniek, hij gaat morgen met spoed onder het mes.
Door de ontsteking is hij mager geworden, we hopen het beste voor morgen, maar de kans dat hij het niet haalt is 50%.
- Cindy+Uniek
Jezus brenda.....brendaatjuh schreef:we hebben Dean 4 weken geleden laten castreren, helaas is er een ontsteking ontstaan die naar binnen is geslagen, Dean heeft links zaadstengelontsteking gekregen.

ik weet niet zo goed hoe ik hierop moet reageren... na alle ellende met veroon en de kleine.....
ik duim voor jullie morgen
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥