Terug naar "huis"
Terug naar "huis"
Ik had het her en der al laten vallen maar vanavond hebben we definitief de stalhuur opgezegd op de huidige stal. Held als ik ben heeft Dennis het woord gedaan en die heeft uitgelegd dat we wegens heimwee van mijn kant weer teruggaan naar Putten. Aan de stal, verzorging etc. ligt het absoluut niet maar ik kan gewoon mijn draai niet goed vinden op de nieuwe stal. Ik voel me daar altijd een beetje verloren en eenzaam. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de vrouw die nu onze oude stal huurt gemaild met de vraag of ze misschien nog plek had voor twee paardjes en de situatie een beetje uitgelegd. Ze was eigenlijk niet van plan om er huurders bij te nemen en zou daar alleen met haar tinkermerrie en de tinkermerrie (of tinkers er staat er een te koop) van haar vriendin gaan staan. Maar wij hadden eigenlijk direct al een hele leuke klik met zijn viertjes. We zijn met elkaar om de tafel gaan zitten en hebben allemaal het vertrouwen dat het helemaal goed komt. Wij zijn dan geen hoofdhuurder meer en huren van haar, het voeren zal ook met name op haar neerkomen tenzij we een keer in moeten springen en krachtvoer is ieder voor zich. Het enige waar we verplicht in mee moet draaien is een mestruimschema. We hebben er allemaal een super gevoel bij. De jongens gaan dus weer heerlijk terug naar hun oude stekkie maar dan in plaats van in een ruinenkoppel komen ze samen met 2 dames te staan. Ik heb er helemaal zin in!
We gaan per 1 augustus verhuizen en de huidige stalbaas vatte het allemaal heel relaxt op. Die had er wel begrip voor en zei dat we vooral nog eens een bakkie moesten komen doen en dat mocht het toch niet naar wens gaan verlopen we altijd welkom zijn met de jongens.
We gaan weer terug naar "huis"!!
We gaan per 1 augustus verhuizen en de huidige stalbaas vatte het allemaal heel relaxt op. Die had er wel begrip voor en zei dat we vooral nog eens een bakkie moesten komen doen en dat mocht het toch niet naar wens gaan verlopen we altijd welkom zijn met de jongens.
We gaan weer terug naar "huis"!!
Laatst gewijzigd door Marijke_ op vr 04 jul 2008, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Hey Marijke, dat is lekker! Terug naar "huis" en niet alle rompslomp er om heen hebben, SUPER.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Thessa Keizer
Jeetje ik wist helemaal niet dat je je zo voelde joh, nou super dat je weer lekker terug kunt naar je vertrouwde stekkie, de mannen zullen het ook heus weer prima vinden, lekker bekend. Veel plezier weer daar, kom ik ook echt snel een keertje jullie kant op voor een lekkere buitenrit
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
- Cindy+Uniek
Lekker hoor Marijke dat het weer voor elkaar is . Ik denk dat het juist een stuk stress scheelt dat je geen hoofdhuurder meer bent en dus de verantwoordelijkheid qua kosten niet meer hebt (als er weer mensen verdwijnen en jullie daarvoor moeten opdraaien). Succes met de verhuizing, ben benieuwd naar de reactie van de paardjes
.

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Heerlijk gevoel zeker dat je weer terug mag naar je eigen stekkie.
Fijn dat die man het zo goed opnam,geeft je ook wel een gevoel van rust.
Fijn dat die man het zo goed opnam,geeft je ook wel een gevoel van rust.
Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Nou inderdaad heerlijk dat we weer terug kunnen en ik ben eerlijk gezegd blij dat we geen hoofdhuurder meer zijn. Zo is er bij ons wel de druk van de ketel met alle regeldingetjes (en inderdaad ook de financiele dingetjes).
Morgan!! 

Gelukkig van beide kanten begrip en jij bent helemaal blij.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.