Dus ren naar mn auto voor de telefoon om de VA te bellen... batterij leeg en Andy natuurlijk niet het nummer van de VA in zn telefoon

Gelukkig was Sanne mee dus met haar mobieltje gebeld (heeft zelfde VA) en hij zou meteen komen.
Tsja en dan... wachten... we mochten niet aan zn bal komen want dan kromp hij helemaal in elkaar van de pijn, t zat nog vrij hoog net achter zn kaak. En geloof me, een paard kan kotsen hoor. Owww gatver wat er allemaal uitkwam....
Beetje rustig met hem gelopen en uiteindelijk maar met hem in de paddock gaan staan, alssie dan toch omging dan in ieder geval op een zachte ondergrond.
Niet veel later arriveerde de VA. Die adviseerde om niks te doen omdat Cees zo gigantisch rustig was, zn hart was rustig en darmen werkten ook nog (ondertussen had hij zich ook leeggescheten) en net op dat moment schiet de bal door.
Onder toeziend oog van de VA even gras laten eten en dat ging goed, slikken ook. Daarna slobber gegeven en dat ging ook goed naar binnen.
Jesus ben me echt kapot geschrokken, heb dit in al die jaren dat ik in de paarden zit nog nooit live meegemaakt (en gek genoeg weet je wel meteen wat het is).
Komende dagen mag meneertje alleen slobber en hooi en grasjes dus ga de komende dagen zelf voeren en Sanne haalt straks even zakje slobber voor hem (heb nu fkes van haar geleend).
Daarna op stal gezet en hij ging bijna meteen slapen, hij was echt kapot. Ben benieuwd hoe ik hem straks op stal aantref.