Gelukkig lagen ze in het zand dus waren ze niet vies.
Het laden ging zonder problemen, ze liepen er allebei direct in.
In Vrouwenpolder aangekomen even rond gekeken, daarna paardjes van de trailer gehaald.
Dhalene moest natuurlijk eerst dus Dakota heeft al die tijd in mn oor lopen bleren, we zijn maar bij de ring gaan staan zo kon hij Dhalene toch zien.
Toen was Dakota aan de beurt, als enige jaarling ruin liep hij in de ring met een 2 jarige ruin. Zijn punten waren mager...
hij kreeg 33 punten en een B premie.
Rastype: 7 (vorigjaar was dit een 9!!)
Lichaamsbouw en gespierdheid: 6 (opmerking was arm bespierd op lendenen en kruis)
Beenkwaliteit en stand: 7
korrect heid van de gangen: 6 (opmerking kort + onregelmatig?)
totale indruk ontwikkeling: 7
een magere 33 punten helaas... maar ja volgendjaar beter, dan ziet hij er weer anders uit

Kreeg wel veel opmerkingen dat hij al zo groot is, hij was zelfs groter dan de jeugdkampioen, ik heb nog even gevraagd of ze echt wel 2 jaar was.
Heb het wel moeilijk gehad, bij het omroepen van Dakota galmt ook Vinga dr naam door de ring, heb wel met een brok in mn keel daar gestaan.
Veel mensen vroegen hoe het met me ging nu Vinga er niet meer is, en er waren ook mensen die vroegen waarom ik Vinga niet mee had genomen naar de keuring....
liep al met een brok in mn keel maar toen kwamen toch de waterlanders hoor

We zijn vroeg naar huis gegaan, de kleintjes waren echt bek af. Fotos zijn gemaakt maar die volgen morgen pas.