Ik las in de Bit dat het goed is voor paarden om wat wilgentakken in de wei te leggen. Dan hebben ze wat om mee te spelen en om aan te knabbelen. Toevallig is er bij ons zondag met die storm een enorme tak uit de wilgenboom geknakt. Ik voer mijn konijnen ook altijd wilgentakken, goed voor het gebit, maar dit is zo’n grote tak, daar kan ik niet tegen voeren met mijn 2 konijnen. Dus ik heb wat in de wei gegooid.
Ze vonden het heerlijk en ik vond het lachwekkend om te zien hoe verschillend ze ermee om gingen. Marga at, at en………..at……
Amiro tilde een tak op, schrok zich lam omdat alles bewoog en ritselde. Hij liet van schrik de tak vallen en sprong naar achteren.
Baranna tilde de tak op en liep met de tak in de mond de wei door, schuddend met de tak, hoe meer lawaai hoe leuker. Ze kwam er met de benen in, het interesseerde haar niks, ze is zo’n koele kikker. Hier wat foto’s:
Marga vindt het heerlijk

Amiro vond ze ook wel te eten. Zolang het niet ritselde, want dat was eng!

Baranna vindt alles leuk en gezellig en bijna niks eng. Ze heeft veel van Diëgo afgekeken, alleen kalmte kan je redden was zijn motto!

Apport!!! Marga ging er gauw met een tak vandoor: die pakt niemand me meer af, dacht ze volgens mij

Let niet op de strepen op Marga, had haar ingesmeerd met hertshoornolie, tegen de vliegen. Vlekt nogal dat spul
Tot slot nog een foto van Maupie, ons asielkatje (bij Janine uit Stadskanaal). Ik vind deze foto zelf erg goed gelukt. Dat dit katje 15 maand in het asiel heeft gezeten omdat ze niet mooi genoeg was……………begrijp het niet, tis toch een plaatje zo?