SCHRIK!!!!
-
Lovemischa zei:
Van vroeger de manege uit, was ik wat bang als ik een motor of zo hoorde. Nadat ik de fjorden van mijn schoonvader ging rijden, was dat normaal. Zij waren verkeersmak en wat er ook langs kwam, maakte hen niet uit. Daardoor kreeg ik veel vertrouwen.
Later zat ik op een manege paard, wat normaal gesproken wat bang was voor een tractor of iets (ik weet niet meer wat), maar doordat ik dat 'vergeten' was, liep hij gewoon door.
Ik wil zeggen, dat je als begeleider vaak dingen door geeft (bewust en onbewust).
Het is heerlijk dat het allemaal zo normaal voor hem is. Daar heb je straks alleen maar profijt van.
Ik denk dat het beiden is hoor Viv. Natuurlijk kan hij heel heet zijn, maar als jullie laten blijken dat er niets is wat eng is en dus gewoon 'normaal' doen, neemt hij dit over.Komt dat nou doordat jullie er al veel mee bezig zijn, of is het ook zijn karakter?
Van vroeger de manege uit, was ik wat bang als ik een motor of zo hoorde. Nadat ik de fjorden van mijn schoonvader ging rijden, was dat normaal. Zij waren verkeersmak en wat er ook langs kwam, maakte hen niet uit. Daardoor kreeg ik veel vertrouwen.
Later zat ik op een manege paard, wat normaal gesproken wat bang was voor een tractor of iets (ik weet niet meer wat), maar doordat ik dat 'vergeten' was, liep hij gewoon door.
Ik wil zeggen, dat je als begeleider vaak dingen door geeft (bewust en onbewust).
Het is heerlijk dat het allemaal zo normaal voor hem is. Daar heb je straks alleen maar profijt van.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Die van ons is nu in de aanbieding bij de Makro maar wij hebben hem bij wehkamp vandaan ComfortCam CC105 uit mn hoofd en is rond de 150 euro. Koopje als je het vergelijkt met andere camerasystemen voor in de trailer.ieris schreef:Die camera lijkt me ook erg handig waar koop je zo iets, en hoe veel kost het ongeveer?
Oh absoluut hoor, als je als begleider al schrikt van een scheet kun je dit ook bij je paard verwachtenleoensuzanne schreef: Natuurlijk kan hij heel heet zijn, maar als jullie laten blijken dat er niets is wat eng is en dus gewoon 'normaal' doen, neemt hij dit over.

In het bos met de storm ook eergister, was lekker aan de wandel en de takken vlogen om onze oren. Maarja ik vind het altijd wel gaaf in het bos rijden met storm en na een paar minuten dook hij zowat de bush bush in om te kijken waar die vallende blaadjes en takjes vandaan kwamen

Ach tis gewoon een lekker ventje.
- karleylover
Hee, leuk zeg
Wij gaan binnenkort ook es een parcoursje voor Zico De Schijterd uitzetten 
Die hindernis-actie is wel herkenbaar hihi. Zico had in het begin ook geen flauw idee.
Trouwens Suzanne, ik ben altijd de relaxedheid zelve en niet gauw bang. Zeker niet voor de reacties van m'n paard. Maar daar heeft Zico geen boodschap aan hoor
Hij is nog steeds een schijterd.
Maar we gaan er wel flink aan werken de komende tijd

Die hindernis-actie is wel herkenbaar hihi. Zico had in het begin ook geen flauw idee.
Trouwens Suzanne, ik ben altijd de relaxedheid zelve en niet gauw bang. Zeker niet voor de reacties van m'n paard. Maar daar heeft Zico geen boodschap aan hoor

Maar we gaan er wel flink aan werken de komende tijd

-
Het geldt natuurlijk ook niet voor ieder paard, maar ik heb wel ontdekt dat het ontzettend veel kan schelen.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)