Ooievaarsnest van Pisa
Ooievaarsnest van Pisa
Maar eigenlijk Ooievaarsnest van Veneweg 174

Geluk is de vrucht van intens werk
Oeps! Door de wind? Eexterzandvoort werd zelfs genoemd in de krant, dat wij zulk extreem weer hadden gehad. Maar zo te zien is bij jullie ook wel wind geweest!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Was in Gieten ook. Ik was echt bang dat de eiken om ons huis het begaven, een wind, poe.Lovemischa schreef:Oeps! Door de wind? Eexterzandvoort werd zelfs genoemd in de krant, dat wij zulk extreem weer hadden gehad. Maar zo te zien is bij jullie ook wel wind geweest!
Hihi, het nest staat inderdaad lekker scheef.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
dat is een echte van pisa. Wel wonderlijk dat de ooiebvaars er steeds op terug komen,, of zullen zij honkvast zijn wat nest betreft? monogaan zijn ze wel.
Was afgelopen zondag in Assen, terug via rolde en Balloo, maar daar lagen verschijdene bomen omver die door de brandweer weg werden gehaald en door omwonenden die hun kacheltje al voelden snorren in de winter.
Was afgelopen zondag in Assen, terug via rolde en Balloo, maar daar lagen verschijdene bomen omver die door de brandweer weg werden gehaald en door omwonenden die hun kacheltje al voelden snorren in de winter.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ooievaars komen altijd terug bij hetzelfde nest. Deze trekken volgens mij ook niet weg en zijn er bijna het hele jaar. Kan me nog herrineren dat hier toen een halve meter sneeuw lag en de ooievaars geen eten konden vindn. bart ze kuikentjes voeren, had ie zo op een gegeven moment zo mak dat ze echt heel dichtbij kwamen en precies wisten wanneer bart eraan kwam.
Ctje